Hop til indhold
  • 0

IHC Remote


Mogens skøtt
 Share

Spørgsmål

Hej 

Jeg har problemer med at logge på på Cortrolleren med ihc remote. har lavet port forward på port 80 og har så lavet om til 10443 både på controller og router og har skrevet min offentlige ip i wan feltet. og der er krydet af under admin under alle instillinger. Men kan ikke få hul igennem den skriver authentication failed please verify settings og det er på en android med 5.0.

nogen som ved hvad det kan være?

2015-12-28.png

2015-12-28 (1).png

2015-12-28 (2).png

Link til kommentar
Del på andre sites

Recommended Posts

  • 0
2 timer siden, Mogens skøtt skrev:

Nu har jeg fået fast ip og har fået hul igennem men godt nok noget ustabilt nogen gang kan den ikke få forbindelse og andre gang kan den godt. Nogen der har forstand på zyxel router om det er sat rigtig op med fast ip. 

Hvis du får forbindelse nogle gange i IHCRemote, vil jeg gætte på at portforward er opsat rigtigt i din router... IHCRemote til Android kører bare vildt ustabilt, og har gjort det længe. Kommentarerne i Google Play Butik, siger da også det hele.. På min telefon med Android 5.1.1 er det også langt fra hver gang, at jeg får fat i controlleren, og når endelig man så får fat i den, disconnecter den så tit, når man påvirker et tryk..

Hvis du kan få serviceview til at virke fra en pc, ved at tilgå controlleren udefra, virker din portforward i hvert fald.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
4 minutter siden, Mogens skøtt skrev:

Her ikke prøver servicview udefra kun med app. Har ikke lige været ude af huset endnu. Men for at kunne få adgang udefra skriver jeg vel min faste ip også : med port nummer bagved? 

Ja.. Du kan evt. også bare prøve at skrive din ip adresse i browseren på din mobil, og se om ikke du får fat i forsiden til din IHC (den hvor du kan vælge IHCAdministrator, IHCServiceview osv.). Du kan så bare ikke bruge nogle af dem fra mobilen, men forsiden burde komme frem.. Du skal selvfølgelig lige slå wifi fra på din mobil, hvis den kører derpå. Det virker i hvert fald her via chrome browseren på mobilen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 28/12/2015 at 23:09 , Mogens skøtt skrev:

Det prøver jeg lige. Hvordan skriver man ip adressen i ihcremote med port bagved? 192.168.1.200:443

Nu så jeg lige den her... Prøv lige at skrive :80 efter din ip adresse i stedet for, og se om ikke det hjælper.

Jeg har ikke selv rettet på portnumre i min controller, og jeg behøver ikke at skrive portnummer efter min ip adresse når jeg tilgår den. Hverken via app eller fra webbrowser, men det virker også når jeg skriver :80 og ikke når jeg skriver :443.

Opsætning af router er ikke lige min spidskompetance, og det er ikke en zyxel jeg har, så der kan jeg ikke lige kloge mig. :D

Det er der helt sikkert andre herinde, der har meget mere forstand på, så mon ikke der kommer nogen på banen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok