Hop til indhold
  • 0

visning af u i SceneView


Søren Christiansen
 Share

Spørgsmål

Hej Jeg arbejder med at få mit Seceneview til at være en del af min IHC styring. Der er dukket nogle spørgsmål op som jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg ville gerne vise det interne ur fra controlleren i secneView. Mit problem er endelig at jeg ikke kan finde ud af at få IHC interne ur ud på en variable som jeg så kan læse fra SceneView. Kan man ikke ændre på billede størelsen is ScenceDesign eller er den låst?Og som de sidste er der nogle har nogle gode idere til hovrdan man bygger sit sceneview op på en logis måde,hvis har nogle skærm dumps modtager jeg dem gerne..Venlig Hilsen Søren C...

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

sscmikro skrev:

Jeg ville gerne vise det interne ur fra controlleren i secneView. Mit problem er endelig at jeg ikke kan finde ud af at få IHC interne ur ud på en variable som jeg så kan læse fra SceneView.
Jeg har endnu ikke fundet en måde at gøre det på, så jeg tror ikke det kan lade sig gøre..
Kan man ikke ændre på billede størelsen is ScenceDesign eller er den låst?
Hvordan mener du? - Du uploader selv et billed som skal være baggrunden, scenen burde tilpasse sig dette billed.Dog vil jeg da anbefale at du laver det i en størrelse hvor du ikke skal scrolle rundt ;)
Og som de sidste er der nogle har nogle gode idere til hovrdan man bygger sit sceneview op på en logis måde,hvis har nogle skærm dumps modtager jeg dem gerne..
http://latterligt.dk/ihc/designview.jpgDet er en scene fra min controller... Kan godt sende alle sammen i aften hvis det skulle være...
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

På LK's hjemmeside findes en Projektfil IHCStandardVer3.0.vis. Denne indeholder en FB 9.17under Viewer. FB's udgange for 'Systemtid' og 'Systemdato' kan bruges til visning af disse i sceneview, samt controllerens systemtid kan ændres ved brug af udgangen 'Indstilling af ny systemtid'

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok