Hop til indhold
  • 0

"Sluk Alt" funktion med dimmer 350LR


Michael Nielsen1354922218
 Share

Spørgsmål

Hejsa..Jeg søger en mulighed hvorpå jeg kan køre en "sluk alt" funktion over på en 350LR dimmer.har læst mig til at man skal bruge en speciel FB der "husker" om dimmeren er on/off men synes ikke lige at kunne få den lagt ind i mit prg. Jeg fandt svaret på den der ekstra FB på www.billigihc.dk (under dimmere)alternativt må jeg jo smide 230v tilgangen igennem et 230v outputmodul, men så forsvinder "dimmer status" på dimmeren..det drejer sig om 4 stk dimmere så der skal nok et ekstra 230v modul til hvis det bliver 230v-løsningen, så foretrækker den anden.nogen der er friskemvhMichael

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Jeg vil mene, at du er nødt til at lave et flag i den blok hvor du har dimmeren. Flaget skal huske om dimmeren er on eller off. Når sluk alt pulsen kommer giver du en puls på på dimmeren, hvis flaget står on, altså hvis dimmeren er on. Hvis flaget ikke er on giver du ingen sluk alt puls på dimmeren. //Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

og lige en tilføjelse...efter at havde læst på "flag" så tror jeg ikke denne funktion kan bruges alligevel. Den viser jo bare hvad udgangen er og da det er en "touch" dimmer jeg har på, er der ikke nogen udgang der er on/off ...da udgangen bruges til tænd/sluk + dæmp op/ned på samme tid afhængig af tiden indgangen holdes nede. Dimmeren er hverken on eller off da den samme udgang styrer on,off og dæmp. så jeg ved ikke lige hvordan man skal kunne "holde øje" med om dimmere er on eller off.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok