Hop til indhold

HDMI / IHC


Recommended Posts

Nogen der ved hvor jeg kan få et kabel med hdmi stik i enden i stedet for elm antennestik? Det kabel jeg har nu er der IHC net stik i den ene ende og i den anden ende er der et alm. antennestik, jeg ville gerne have et kabel hvor der i stedet for alm. antennestik kommer et HDMI stik ud så jeg kan kører i bedre opløsning på min plasma skærm... Synes ikke mit signal er helt så godt. HJÆLP!! :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej ByrgielSelv om du skulle være så heldig at finde et kabel, således du kan forbinde din HDMI forbindelse i dit TV, med IHC net udtaget, skal du ikke regne med du er bedre hjulpet. Faktisk tvivler jeg meget på du overhovedet vil få billede på, med det IHC net mig bekendt basere sig på i skrivende stund. Kig eventuel tråden her:http://www.ihc-user.dk/component/option,com_kunena/Itemid,34/func,view/id,3332/catid,15/limit,10/limitstart,0/

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok