Hop til indhold
  • 0

Frustreret


MoellerClaus
 Share

Spørgsmål

Jeg er den næsten ulykkelige ejer af Schneiders IHC Visual 2 styring.

For snart 3 år siden installerede jeg visual 2 og droppede den gamle styring. I starten var supporten fra Schneider/LK fin. Det virkede med Ipad og IPhone osv. Der var adgang til administrator delen direkte på IHC'en via browser osv.

 

Sidste år brugte jeg noget tid på at opdatere firmware, Java osv.. og prøvede via apps med en moderne Android telefon og Android tablet at få samme funktionalitet. Pengene nappede de, men virker gør det ikke. Nu har jeg så prøvet med min Apple Ipad og windows PC under Windows 7.

 

Min opsætning:

R6300v2 nETGEAR ROUTER MED SOFTWARE MED

Firmware Version
V1.0.3.30_10.0.73

 

Hvad virker:

Windows 7 PC og USB kabel direkte på styringen kan jeg via firmware update opdatere med diverse undelige restarts.

Jeg har adgang til LK IHC Visual via mit WIFI til IHC og kan downloade og rette i programmeringen og uploade

Fra ipad og iphone kan jeg på samme WIFI netværk bruge apps fornuftigt (ikke WAN).

 

Hvad virker ikke:

Administrator adagng hverken fra PC (som virker med LK IHC Visual)

Direkte på IHC styring med kabel som virker med Firmware upload.

Alle WAN adgang virker ikke selvom der i router er lavet port-forward fra port 80 til 443.

USB adgang virker ikke.

Via browser til 192.168.1.3 finder ikke modtager.

 

Java er opadteret og firmware er opdateret.

 

Er der nogen som har haft lignende problemere og kan dele erfaringer.

 

Tak for ethvert hint

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Recommended Posts

  • 0

Tak til alle.

Jeg prøver nu igen, men det lykkes bare ikke.

Ved start af scenedesign starter java 8 op og giver overstående fejl. Som det ses peger den på http://usb/jws osv...

Skal den ikke pege på C-drevet hvor scenedesign er installeret? Og hvis ja hvor sætter jeg det henne?

 

Oh jeg vil så gerne have det til at virke igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Med de fejl du beskriver, er jeg ret sikker på at du ikke køre med den nyeste firmware i din IHC controller. Uden den vil du have problemer med JAVA og TLS kryptering. Præcis hvad det er der skal slåes fra, for at få JAVA 8 til at virke kan jeg ikke længere huske. Men der ligger flere indlæg her på boardet om emnet, og nogle af dem har også et link til den nyhed på LK.dk, som indeholder de rette oplysninger.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok