Hop til indhold

Fabriksindstilling - Factory Reset


Recommended Posts

Hejsa

 

Jeg tror jeg har fået et problem med min controller, da jeg ikke længere kan få forbindelse med hensyn til scene design.

Der er fin USB forbindelse, men når den skal loade scene design får jeg en fejl.

 

Umiddelbart tænkte jeg først Java, men nu er den opdateret og det virker stadig ikke.

Så jge vil nu prøve at lave en fabriksindstilling på controlleren, men hvordan gør man det?

 

Troede umiddelbart man i IHC Visual kunne lave en factory reset eller lignende, men der er jo ingenting.

 

Håber der er nogen der ved hvordan jeg kan lave en fabriksindstilling :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Der findes en reset_factory_default firmware, som skal indlæses via firmwareloaderen. Den sletter også projektet på controlleren, så sørg lige for at have en backup som du kan indlæse igen.

Kig i denne post, hvor du kan finde firmwaren. http://www.ihc-user.dk/forum/topic/4279-reset-user/?hl=reset#entry28740

Hvilken firmware kører din controller med?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Torben

 

Jeg kan ikke huske versionen, men det er den nyeste officielle fra LK.

Jeg fandt også filen på download sektionen igår. Men jeg kan heller ikke komme i kontakt med min controller via firmwareloaderen, men tror også at firmwareloaderen bruger Java.

Men i Visual kan jeg fint komme i kontakt med controlleren.

 

Jeg prøvede at installere IHC control på en anden computer og der virkede det hele fint, så det må jo nærmest være noget med denne skod computer, selvom det virkede fint for en 1 måneds tid siden.. ØvØv..

 

Tak for det hurtige svar

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok