Hop til indhold

Forsinkelse På Tænding ?


Recommended Posts

Hjælp !

Der har gennem de seneste to måneder været ca. 3-4 sek. forsinkelse på en afbryder på min datters værelse. Nu er der så ligeledes opstået samme problem i vores køkken og nogle gange skal man tilmed trykke to gange og så vente 3-4 sek. før lyset tænder/slukker.

NB: Hvis jeg anvender app'en på mobilen er der ingen forsinkelse !

Er der nogen, som har en løsning - gerne permanent ?

Vh. Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Anders

Tak for svar!

Jeg er desværre ikke specielt el-kyndig, men tror der er tale om wireless enheder. Bli'r nok nød til at kontakte vores elektriker igen igen. Synes det er utroligt træls, at der jævnligt opstår problemer som disse. Havde jeg vidst det da vi byggede nyt hus for 4 år siden havde jeg aldrig valgt IHC løsningen :(

Vh. Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Claus

Er det forsinkelse på wireless enheder eller datalinie produkter?

Hvis det er på wireless - slet et scenarielink og genopret samt send projekt.

Anders

Der er ca 20-25 trådløse afbrydere i huset og der anvendes controller !

Vh. Claus

Er det når du også tæller trådløse modtagere (lampeudtag etc.) med. Har selv oplevet lignende problemer da jeg nåede de godt 60 enheder - og fandt ud af ved en fintælling af antal enheder, at jeg faktisk havde flere end skønnet.

Kan der evt. i programmet være oprettet nogle som fysisk ikke findes i huset (eksempelvis oprettet i forb. med test etc.)?

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok