Hop til indhold
  • 0

Controller Går I Stå Pga Wireless?


Lasse Bo Rasmussen
 Share

Spørgsmål

Hej IHC-eksperter.

 

Jeg har et problem med at husets wireless dæmpere ikke vil reagere efter noget tid.

Det er 1M Uni dimmere monteret ved tavle, som andre herinde har gjort.

 

Alt virkede efter planen, og er så blevet mere og mere sløvt i løbet af de sidste 14 dage. (Relæ-output virker fint.)

Problemet er at man ikke kan slukke for de tændte dæmpere og omvendt. (nogle er bare dæmpet ned)

 

Jeg har haft backup-batteriet af og slukket for controlleren. Efter genstart går det fint et par minutter igen.

 

Har hørt LK support over telefonen, som siger at det nok er i programmet, at der er noget

der kører i ring/hak og dermed overbelaster controlleren :-(

 

Det virker som om at controlleren kører virkelig langsom/slet ikke reagerer på tændinger med dimmer.

 

Er der nogen af jer skarpe der kan tage et kig og se, om der er rod eller knuder i programmet?

Ellers andre forslag til hvad der kan drille?

 

Vh Lasse :-)

Kasper_7.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nu har jeg flyttet rumstyring over til kun at være kip og ikke dimmer, så må vi se om det hjælper..

 

Mit IHC spassede også ud, og sjovt nok hver gang jeg ikke var hjemme:-/

 

Tak for tråden herover, rart at se andre også har same problemer/ eller ikke:-/

 

Har I øvrigt forsøgt at downloade ny firmware I controller, men matte rule tilbage til det gamle da den ikke kunne komme I kontakt med wireless.. Andre der har prøvet det?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok