Hop til indhold

Lysstyring


René C
 Share

Recommended Posts

Hej jeg har spekuleret lidt over en opsætning i min mellemgang.

Jeg vil sætte 10 spots op (2x5), og min ide går så på, kan man sætte scenarier op hvor når man tænder, så starter en spot af gangen, eller fks parvis med et halvt sec eller et helt sec mellemrum, eller skal der en anden type controller ind over til det?

 

Mvh René

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan man sagtens programmere, MEN det kræver jo så, at man laver installationen til spots derefter. Det kræver en tænding til hvert step, så hvis du vil lave det så de skal tænde parvis, skal der bruges en 230V udgang (eller en dimmer, hvis de skal kunne dæmpes) pr. 2 spots der skal tænde sammen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har selv 12 spots i min stue 4 x 3 hvor jeg er i gang med lidt samme projekt. Jeg har to lysdæmpere sat til og via nogen overdrags relæer kan jeg så tænde/slukke hver enkelt spot og række vis enten på langs eller på tværs kan jeg vælge hvilken række lysdæmperene skal styre. Jeg har fortrådet det men mangler nemlig os at lave programmeringen. Men selvfølgelig kan det lade sig gøre. Man kan jo evt. spørge hjernerne herinde efter fif hvis man går i stå undervejs... :-) 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok