Hop til indhold

Strømforsyning Brændt Af


Gonzo1
 Share

Recommended Posts

Min strømforsyning er brændt af, og jeg kan ikke lige umiddelbart finde ud af om årsagen er en fejl på 24v forsyningen eller om det er på 230v siden.

Da jeg kom hjem i dag var controlleren gået ned. Jeg skiftede sikringen på den gruppe som forsyner strømforsyningen med 230v og efterfølgende var der et output 230 som lugte, så derefter skiftede jeg det. Så begyndte det nye modul at lugte og sikringen sprang, og dum som jeg var så satte jeg en ny sikring igen, med det resultat at det gav et ordentlig brag og så røg strømforsyningen.

Spørgsmålet er om det er på 24v siden problemet er, eller om det er på 230v siden. Jeg hælder mest til 24v siden, da jeg for at få strøm en mine stikkontakter har demonteret output modulet uden at sikringen sprang i gruppen.

 

Vh Mugge

Link til kommentar
Del på andre sites

Kedeligt lige her op til weekenden.

Som jeg ser det er strømforsyningen kortslutnings sikker - prøv at afmontere ledningerne på dine 230 volts udgange og sæt så power på igen. Tyder på du har en kortslutning i en af dine udgange. Hvis dit udgangs modul " har udviklet røg" er det nok ikke stabilt mere.

Afbryd og gå trinvis frem for at redde hvad reddes kan.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok