Hop til indhold

Controller Visual, Wireless Diode Lyser Ikke


Neuro
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har et IHC system. Haar fået den gamle controller blok skiftet ud med en IHC Control Visual (mener jeg at den hedder).

 

Jeg har aldrig benyttet IHC Wireless produkter før men har et behov nu, hvorfor jeg har købt et batteritryk (Wireless) til formålet.

 

Jeg opdager nu, at Wireless dioden på controlleren ikke lyser. Foruden en forkert montering af installatøren, hvad kan så være årsag til at den ikke lyser?

 

Jeg håber på noget hjælp i den sammenhæng.

 

Jeg har tidligere programmet via denne controller men (igen) aldrig noget med Wireless delen.

 

Pft

Link til kommentar
Del på andre sites

Wireless dioden blinker kun ved kommunikation - f.eks. når du trykker på en knap på trykket (efter det er linket).

 

Se evt, her på side 11: http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98736_02.pdf

 

Jeg er ny på IHC Wireless området.

 

Findes der en god guide der fortæller hvordan man forbinder/linker et Batteritryk med en Controller og almindelige ikke-batteritryk?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er ny på IHC Wireless området.

 

Findes der en god guide der fortæller hvordan man forbinder/linker et Batteritryk med en Controller og almindelige ikke-batteritryk?

 

Det er beskrevet i manualen. http://lk.dk/download/Manualer/IHC_manual_2011.pdf  (link af Wireless produkter til controller på side 67 ->)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg nåede næsten i mål. Da jeg linkede mit batteritryk fik jeg denne fejl.

 

"...linkning fejlet. Detekteret produkt er af en anden type. Tryk 4 tast..."

 

Hvad gør jeg forkert? Produktet er et LK505D002 købt hos Harald Nyborg.

 

Det lyder som om, at det er et forkert produkt, du har valgt at sætte ind i Visual programmet.

Hvis det er et 4-tast batteri tryk du har købt, skal du indsætte produktet som vist på vedhæftede billede.

post-3951-0-56811600-1410717324_thumb.jp

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok