Hop til indhold

Ikke Supporteret Lk Ihc Controller


Recommended Posts

Jeg forsøger at opdatere firmware fra 2.7.168 til 2.7.190, men jeg får nedenstående fejl. 

Når firmwareloaderen står med billedet "henter data fra controller" kommer der en besked kun med teksten "Fejl" og en OK knap. Når jeg klikker "OK" forsætter den meget længe med "henter data fra controller" hvorefter der kommer følgende fejlmeddelse: "Forbundet til en ikke-supporteret LK IHC controller. Opdater venligst til en nyere version af dette program"

 

PC'en er forbundet til controlleren (Visual 2 med viewer) med USB

 

Er der nogen, som har en ide om hvad der er galt? 

 

firmwareloaderen har version 1.3.2. Findes der evt. en nyere version af dette program?

 

Martin

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg løste det faktisk ved at slette IHC programpakken på PC'en og installere den igen fra LK's hjemmeside. ifølge datoerne på LK's hjemmeside burde det være den samme programpakke, som ligger på min PC, men der har åbenbart været et eller andet med installationen af firmwareloaderen, som ikke har været i orden. Alle de andre programmer har virket upåklageligt.

 

Jeg får dog stadig Java advarslerne i programmerne - de burde vel forsvinde, når firmware er opdateret til seneste version, ikke ? eller har Java allerede overhalet LK igen med nye versioner?

 

Backup har jeg rigeligt af :) - jeg tager en kopi hver gang jeg ændrer noget i programmet, så jeg altid kan gå tilbage hvis min kode ikke virker som tilsigtet...og det har jeg haft glæde af flere gange :)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok