Hop til indhold
  • 0

Vedr. Lk Ihc Controller.


Peter Toft
 Share

Spørgsmål

Jeg har opdateret min controller til nyeste firmware ver. 2.7.190 og købt app’s fra Apple og kan sagtens tilgå kontrolleren via USB, LAN og wifi, men ikke fra IPAD/iPhone.

 

I manualen står der at LK IHC SceneView skal være aktiveret, men som man kan se på vedhæftede billede så er det ikke muligt. (Gråtonet).

 

Er der en som har et bud på hvad der kan være galt?

 

Hilsen

Peter

post-4546-0-79984800-1397212914_thumb.jp

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg har opdateret min controller til nyeste firmware ver. 2.7.190 og købt app’s fra Apple og kan sagtens tilgå kontrolleren via USB, LAN og wifi, men ikke fra IPAD/iPhone.

 

I manualen står der at LK IHC SceneView skal være aktiveret, men som man kan se på vedhæftede billede så er det ikke muligt. (Gråtonet).

 

Er der en som har et bud på hvad der kan være galt?

 

Hilsen

Peter

Det ser ikke ud til at din controller er modellen med viewer, og så kan du desværre ikke bruge den app. Der skal stå IHC Visual Controller/Viewer på fronten af controlleren, for at man har Sceneview/Scenedesign/Websceneview.

Se evt. den controller guide Lars har smidt op i denne tråd : http://www.ihc-user.dk/forum/topic/4245-model-numre-på-controllere/

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg kan heller ikke kommer på fra IHCTablet efter Update til 2.7.190. Må lige se efter om Update har ændret opsætningen.

Remote App er også laaaaang tid om at komme på.

Jens

Det er ikke det problem trådstarter oplever her. Når SceneView, WebSceneView og SceneDesign er nedtonet som på billedet der er vedhæftet, og derved ikke kan vælges, er det med statsgaranti fordi, at det drejer sig om en controller uden viewer. ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok