Clemen Skrevet March 6, 2014 Rapporter Share Skrevet March 6, 2014 Hej Jeg ligger tæt på studstrupværket (under 5km) og har derfor ikke særligt mange transformer stationer imellem mig og dem. Jeg oplever flere gange om ugen at spændingen forsvinder kortvarrigt, så pærer blinker, ihc controller genstarter, xbox/tv/computer genstarter. En elektrikker der var ude og teste, fortalte at det var meget normalt når man lå så tæt på værket, og sker når de skifter spole. Men det er efterhåndet blevet et irritationsmoment for mig. Kan man stille krav til leverandøren af el, eller er der nogle tiltag produkter der kan fikse det. Og er det overhovedet lovligt at få en elektriker til at køre husets forsyning over en stor ups? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret March 6, 2014 Rapporter Share Besvaret March 6, 2014 Det kan jeg godt nok ikke forestille mig, at man skal stille sig tilfreds med.. Prøv da at forhøre hos din elforsyning, om det virkelig kan være rigtigt, at man skal finde sig i det.Ved du om dine naboer har samme problem, eller om det kun er hos dig? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts