Hop til indhold

Renovering med IHC


Recommended Posts

Hej... Fik lige lyst til at dele mine oplevelser ind til videre. Vi er ved at renovere et hus på 145 kvm, og i den forbindelse laver jeg IHC i det meste af hytten, undtagen 3 værelser som båre får skiftet farve på kontakterne - så de ser nye ud :-)Her lige først et billede af den oprindelige tavle. [img size=499]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/21062008.jpg

post-1396-13549256657338_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst IBISystem.dk

Og har du tænkt dig at fordele sikringerne via 4 polede grupper over IHC output relæIkke en særlig god løsning, hvis det er tilfældet.En løs nul og fanden er løs i laksegade....MhvAllan GøndahlIBI konsulentProIBI A/S

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej,Det er en tavle fra Hager. Kan ikke lige huske modelnummeret her hvor jeg sidder. Der er en låge der er lakeret hvid som kommer foran - det ser faktisk rigtig nice ud.Hvad mener du med en løs nul?Lige den del har jeg overladt til min "hus" elektriker - Men han har godt nok ikke prøvet IHC før. Hvis ikke jeg tager helt fejl så samles alle nuller helt for oven til venstre. Jeg kune evt. tage et billede mere, rigtig mange af kablerne er blevet samlet i den klemrække der sidder øverst til venstre (Række nr. 2).Mvh. Thomas

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst IBISystem.dk

Hej ThomasJeg syntes bare at jeg kan se 3 stk. 4 pol grupper i tavlen og mig bekendt har dette ikke været lovligst siden sidst engang i 70erne at bruge til lysinstallation.Husk ligledes at Output 230V volt kun er 10 A relæerSmid gerne et type nummer på tavlen, den er nice :-9MhvAllan GøndahlIBI konsulentProIBI A/S

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej,Uha... Det håber jeg da ikke... :-(Jeg fik dem dog anbefalet nede på mit arbejde (Elforsyningen) - Så jeg tror den er go' nok...?Det er den her tavle:LM-Nummer: 1516005695EAN: 3250612731893Producent: FW52PFORD.TAVLE FW52P 800X550X140MMJeg skal nok lige få taget et billede når logen kommer for - Så man kan se hvordan den tager sig ud...Jeg må lige gøre ham der skruder kablerne sammen opmærksom på at de kun er 10A...Tak for tippet.Mvh. Thomas

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok