Hop til indhold

Aften Lys Jeg Er Kørt Fast


Recommended Posts

Hej Håber i kan hjælpe mig

 

har en 400 UNI IHC SA som jeg vil bruge til ude lys med svag brugs lys og 100% lus når pir bliver aktiveret.

 

Jeg har brugt ( solopgange og nedgange) for det jeg gerne vil have er at

Lyset starter på lav styrke kl. 600 morgen

lyset skal slukke når det bliver lyst

lyset starter igen om eftermiddagen på lav styrke indtil kl 2230 hvor det slukker

 

nu kommer vi til det jeg ikke kan få til at virke:

mellem kl 2330 og 600 skal lyset gå op på 100% jeg har sat tiden til 10sek og så slukke igen når pir bliver aktiveret.

En tænd og sluk fukntion med 100% lys.

 

Håber i kan kigge på det jeg har prøvet i noget tid nu.

 

Det er i min forsøg mappe

Jesper.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Det er nu nok mest et Visual spørgsmål, mere end et generelt. Men lad nu det ligge.

 

Du kunne til en start prøve at markere FB 1.2.02 og trykke F1 for at få hjælp. Så er der vist en eksempel på styring.

Om du bruger en Ur FB, en LuxSensor, LK´s hustilstands FB eller Sol op/ned FB´n til at indikere Nat tilstand er underordet.

Men hvis du bruger Nat til at styre med vil FB 1.2.02 automastisk skifte mellem mem1 og mem2. (Hvis du vælger det under #indstilling).

Det smarte er så at benytte Sol op/ned FB´n hvor du vælger ignorer mellem 23-06. På den måde burde du kunne få dæmpet mellem skumring-23, 100% 23-06, dæmpet 06-lyst.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok