Tommy Rathcke Skrevet December 13, 2013 Rapporter Share Skrevet December 13, 2013 Jeg har en alarm pir som jeg gerne vil have til at tænde min Wireless uni dæmper, har prøvet mig med lidt forskellig fb men syntes ikke rigtig jeg kan få det til at virke rigtigt.den tænder godt nok dog med lidt forsinkelse, men den slukker ikke igen.kan man overhovedet lave det med en alarm pir og hvordan? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret December 13, 2013 Rapporter Share Besvaret December 13, 2013 Det kan godt lade sig gøre, men den vil tænde med en lille forsinkelse (sikkert mindre end den du oplever nu). En alarm PIR virker omvendt af en alm. PIR. Dvs. at den sender et ON signal når den er upåvirket, og et OFF signal når den er påvirket. Derfor skal du, hvis du har lavet det som det lyder til, have inverteret signalet til din PIR indgang til lysstyringen. Dvs. at lyset skal tænde når PIR går OFF (samt stoppe nedtælling på timer), og når den går ON skal nedtælling på timer starte forfra. Håber det giver mening. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts