Kenneth Østerballe Skrevet June 14, 2008 Rapporter Share Skrevet June 14, 2008 Er der nogen som har erfaring med at skifte LED i fx statustryk, så jeg kan få eksempelvis blå LED ?Hvis der er, hvilken type LED skal jeg så bruge?Mvh Kenneth // Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret June 14, 2008 Rapporter Share Besvaret June 14, 2008 Det er nemt..........Hvis du har en god loddekolbe:) Jeg købte mine:http://www.led1.de/shop det skal være 3 mm LED og de skal blot skiftes. De kan sikkert også fås herhjemme.Ingen problemer med det - god fornøjelse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Brian Christensen Besvaret June 14, 2008 Rapporter Share Besvaret June 14, 2008 Hvis du vil ha et dansk sted og købe kan du det her http://elektronik-lavpris.dk/index.php?cPath=5302_5303 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kenneth Østerballe Besvaret June 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 14, 2008 Takker.Det vil jeg forsøge mig med:) Mvh Kenneth // Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret June 17, 2008 Rapporter Share Besvaret June 17, 2008 Er du fra omkring Århus, så kan du få alt til elektronik her :http://www.elfa.se/dk/Husk nu at vende diode rigtigt :)Man kan jo også købe der selvom man ikke bor i Århus - men de har butik. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Frederik Larsen Besvaret June 17, 2008 Rapporter Share Besvaret June 17, 2008 Kan vi ikke få lov at se et picture, når det er færdigt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret June 17, 2008 Rapporter Share Besvaret June 17, 2008 Er det prøvet - og virker det ? Tænker på om den blå lysdiode lyser ret meget ? Spændings fald over en blå diode er jo ca 3 volt hvor der normalt er 2 volt over en rød. Men jeg ved ikke hvor stor spænding IHC sender ud til Lysdiode. Ligger formodstand i kontakt eller i IHC ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kenneth Østerballe Besvaret June 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 17, 2008 Har ikke forsøgt mig endnu - huset skal lige bygges først.Jeg er pt. i gang med at finde ud af hvilke funktioner og muligheder jeg vil have.Jeg kommer med input når jeg har haft lejlighed til at teste.Måske har DennisS flere erfaringer at dele - evt. billeder fra et tryk som er ved at få skiftet "lys".Mvh Kenneth // Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret June 17, 2008 Rapporter Share Besvaret June 17, 2008 Blå, grøn, gul, pink, rød - de fås alle i forskellige styrker, og alle virker.Jeg har prøvet dem alle.Pink og grøn ser helt fedt ud, jeg har et par der blinker når der er fødselsdag i huset Prøv at sammenligne de tyske og de danske priser!Eneste klage er at nogle af typerne måske lyser FOR MEGET.Men prøv - de er jo ret billige:) Jeg vedlægger ikke billeder da de ikke vil retfærdiggøre noget.Har IKKE brændt nogle over - endnu!stor hilsenDennis-glem ikke at lege-PS: sig det ikke til nogen, men man kan også med lidt snilde montere dem i almindelige tryk - check om der ikke sidder en formodstand. Det sværeste er så at bore huller i tangenterne! Det næstsværeste er så at tilkoble dem, for montageskruerne mangler! :woohoo: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret June 18, 2008 Rapporter Share Besvaret June 18, 2008 Det skal da prøves ! Tak Dennis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret June 18, 2008 Rapporter Share Besvaret June 18, 2008 DennisS skrev:PS: sig det ikke til nogen, men man kan også med lidt snilde montere dem i almindelige tryk - check om der ikke sidder en formodstand. Det sværeste er så at bore huller i tangenterne! Det næstsværeste er så at tilkoble dem, for montageskruerne mangler! :woohoo:Det forstår jeg ikke hvorfor LK ikke bare laver... Det må de da kunne få til at være der på en eller anden måde... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret June 18, 2008 Rapporter Share Besvaret June 18, 2008 Det har vel noget med prisen at gøre. De har vel bare lavet standard print, hvor de så fjerner skruer + dioder på dem som skal sælges uden dioder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kenneth Østerballe
Er der nogen som har erfaring med at skifte LED i fx statustryk, så jeg kan få eksempelvis blå LED ?Hvis der er, hvilken type LED skal jeg så bruge?Mvh Kenneth //
Link til kommentar
Del på andre sites
11 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts