Hop til indhold
  • 0

Skifte LED i tryk


Kenneth Østerballe
 Share

Spørgsmål

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Har ikke forsøgt mig endnu - huset skal lige bygges først.Jeg er pt. i gang med at finde ud af hvilke funktioner og muligheder jeg vil have.Jeg kommer med input når jeg har haft lejlighed til at teste.Måske har DennisS flere erfaringer at dele - evt. billeder fra et tryk som er ved at få skiftet "lys".Mvh Kenneth //

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Blå, grøn, gul, pink, rød - de fås alle i forskellige styrker, og alle virker.Jeg har prøvet dem alle.Pink og grøn ser helt fedt ud, jeg har et par der blinker når der er fødselsdag i huset ;) Prøv at sammenligne de tyske og de danske priser!Eneste klage er at nogle af typerne måske lyser FOR MEGET.Men prøv - de er jo ret billige:) Jeg vedlægger ikke billeder da de ikke vil retfærdiggøre noget.Har IKKE brændt nogle over - endnu!stor hilsenDennis-glem ikke at lege-PS: sig det ikke til nogen, men man kan også med lidt snilde montere dem i almindelige tryk - check om der ikke sidder en formodstand. Det sværeste er så at bore huller i tangenterne! Det næstsværeste er så at tilkoble dem, for montageskruerne mangler! :woohoo:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

DennisS skrev:

PS: sig det ikke til nogen, men man kan også med lidt snilde montere dem i almindelige tryk - check om der ikke sidder en formodstand. Det sværeste er så at bore huller i tangenterne! Det næstsværeste er så at tilkoble dem, for montageskruerne mangler! :woohoo:
Det forstår jeg ikke hvorfor LK ikke bare laver... Det må de da kunne få til at være der på en eller anden måde...
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok