Flemming Klitgaard Skrevet June 12, 2008 Rapporter Share Skrevet June 12, 2008 Er der nogen der har erfaring med at kunne tænde en stikkontakt (som er gemt bag en sofa) vha. WL fjernbetjening eller batteritryk.Henvis evt. til eksempel.Tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret June 13, 2008 Rapporter Share Besvaret June 13, 2008 tja, erfaring..det skulle ikke være det store problem, noget specielt du tænker på? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Agdestein Besvaret June 13, 2008 Rapporter Share Besvaret June 13, 2008 HejDu skal vel bare købe en wireless stikkontakt og et wireless tryk fra LK og så linke disse...Eks.LK Wireless Stikkontakt hvid : 57 03 302 127 134LK Wireless Tryk hvid : 57 03 302 127 035 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Flemming Klitgaard Besvaret June 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 13, 2008 allerførst glemte jeg i mit ? at sige at jeg har en controller og køre visual 2.01.det jeg mener er:Hvordan laves tænd/sluk af stikkontakt fra et batteritryk? samtidig med at stikkontaktens trykknapper skal kunne tænde og slukke.Klitgaard Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret June 13, 2008 Rapporter Share Besvaret June 13, 2008 de linkes op i visual og programmet laves..det er ret nemt, ellers kan jeg lave det mandag Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Flemming Klitgaard Besvaret June 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 13, 2008 det lyder godt.Jeg har nu vha. en funktion med kip fået stikkontakten til at virke i simuleringsmode. Det som jeg nu er i tvivl om er om stikkontakten kan slukkes fra stikkontakten når kip funktionen står ON.Jeg går ud fra at denne kip funktion på en eller anden måde skal resettes når der trykkes sluk på stikkontakten, men hvordan gøres dette når jeg i programmeringssoftwaren ikke kan se stikkontaktens betjeningsknapper.God weekend til alle Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kenneth Østerballe Besvaret June 13, 2008 Rapporter Share Besvaret June 13, 2008 Et kip tryk, skifter egentligt bare "tilstand" på udgangen. Så hvis udgangen er ON og du bruger en kip blok vil udgangen gå OFF uanset hvad du sidst har trykket på selve stikkontakten.Håber det giver mening Mvh Kenneth // Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Flemming Klitgaard Besvaret June 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 15, 2008 thomasbl: et eksempel vil være fint.vedr. wireless stikkontakt har jeg set i en anden tråd at der kan være problemer med lavnenergipærer pga. at det er et elektronisk relæ der kobler. Dette forstår jeg ikke da man tydelig kan høre en mekanisk kontakt i stikkontakten.Er der forøvrigt mulighed for at følge programmet online vha. pc tilkoblet controlleren? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Agdestein Besvaret June 15, 2008 Rapporter Share Besvaret June 15, 2008 Du kan følge programmet via serviceview ... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret June 16, 2008 Rapporter Share Besvaret June 16, 2008 det er muligt du kan høre det klikker, men der er ingen mekanisk adskillelse i den. derfor kan man ikke have lavenergi pærer på dem..med hensyn til at linke et wireless tryk med en stikkontakt, så se den vedhæftede fil. [file name=Wireless_stikkontakt.zip size=2312]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Wireless_stikkontakt.zip[/file]Wireless_stikkontakt.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Flemming Klitgaard Besvaret June 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 16, 2008 ok tak for info.Hvordan bliver output=ON sat til OFF når der slukkes på stikkontakten?og hvordan indbygges en "sluk alt" kommando?Kan det passe at jeg har læst om en der brugte en pulsforlænger i forb. med tænd/sluk af stikkontakt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret June 17, 2008 Rapporter Share Besvaret June 17, 2008 når du trykker på trykker skal stikket jo slukke, når du trykker igen tænder den.pulsforlænger er ikke nødvendigt, medmindre du har 64 trådløse komponenter, cirka. eller er i et område med utrolig meget støj. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Flemming Klitgaard
Er der nogen der har erfaring med at kunne tænde en stikkontakt (som er gemt bag en sofa) vha. WL fjernbetjening eller batteritryk.Henvis evt. til eksempel.Tak
Link til kommentar
Del på andre sites
11 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts