Hop til indhold

Hjælp Til Gardin Styring Med Wireless


Recommended Posts

Hejsa

 

jeg håber på at få lidt hjælp her inden, jeg har været i gang med renover et læder hus og der ved skiftet de fleste kontakter ud med IHC Wireless, så jeg har en dem lysdæmper, relær, battier og fjernbetjeninger.

 

nu har jeg besluttet mig for at de gardiner jeg bruger mest kunne være rart hvis de kom på IHC, pga handicap, sygdom og dårlig krop som ikke er 100% vil det hjælpe mig meget i daglidagen, der var også der for jeg valgte at få IHC da jeg renoverede huset.

 

så jeg kontaktede den lokale el instaltør og spurte hvad der skulle til, han ligende bare et stor spørgsmåls tegn i hovet og sagde det skulle jeg snakke med en gardin mand om. 

Så kontaktede jeg dem, de kunne sagtens sætte nogle gardiner op med motor i, men kunne ikke fortælle om det virkede med ihc de brugte altid deres eget styre system.

og forslog jeg kontakte en el installatør.

Okay så jeg så tilbage til der hvor jeg begyndte og er ikke blevet kloger. så jeg jeg håber på i kunne hjælpe mig

 

det er 3 x plisse og 1 x lamel gardiner der er tale om.

 

jeg havde regnet med jeg skulle have en controller monteret i tavlen, også for at kunne styre det med telefonen.

 

hvilke IHC produkter skal der bruges og kan i anbefale et gardin mærke til det.

 

Håber i kan forstå og hjælpe mig

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Heino, og velkommen til IHC-user.dk :-)

Det kan sagtens lade sig gøre.

Hvis du prøver at læse nogle af de andre indlæg om samme emne kan det måske give lidt inspiration.

Prøv at skrive "gardin" i søgefeltet øverst til højre (sørg for du søger i forum og ikke kun dette emne)

Men ellers ja en controller og de rette i/o moduler tilkoblet gardin motorene + app'n og du er kørende.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok