Hop til indhold

Ihc Wireless Lysdæmper Kombi - Binding Mellem 4 Slutte Og Dæmper


 Share

Recommended Posts

Hej alle

 

Jeg er ved at bygge nyt hus. Det er et typehus, så det koster desværre kassen at få installeret IHC. Derfor, så forbereder jeg standard installationen mest muligt til IHC opgradering (tomrør m.m.) - i første omgang primært til styring af lys (wireless + controller), men senere også alarm og yderligere funktionalitet.

 

I forbindelse med opsætning af spots er tanken, at sætte et lampeudtaget på et spær på loftet. Senere, så vil jeg kunne sætte en wireless dimmer deri. Imidlertid, så er jeg faldet over IHC wireless lysdæmper kombi, som umiddelbart er genial, da jeg blot erstatter den almindelige afbryder med den (dermed behøves intet udtag på loft)På fprhå, hvorefter jeg har både lysdæmper og en 4 slutte.

 

Mit spørgsmål er så: Er der en binding mellem en 4 slutte i en kombi lysdæmper og lysdæmperen selv, eller kan de programmeres som en wireless 4 slutte og et wireless lysdæmper lampeudtag?

 

På forhånd tak.

 

PeterT

Link til kommentar
Del på andre sites

Mit spørgsmål er så: Er der en binding mellem en 4 slutte i en kombi lysdæmper og lysdæmperen selv, eller kan de programmeres som en wireless 4 slutte og et wireless lysdæmper lampeudtag?

 

Hvis du bruger controller, kan du programmere taster og dimmer separat. Hvis du kører uden controller, er to af tasterne låst til at styre dæmperen.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok