Hop til indhold

Installere Visual Software 2_7_10


Recommended Posts

Skal have installeret softwaren på en bærbar for at kunne opgradere controllerfirmwaren via USB. Men når jeg efter at have startet setup.exe klikker på "Installer software" sker det intet. Jeg erindrer præcist det samme da jeg sidst installerede SW'en på min stationære, men kan ikke huske hvordan jeg omgik denne mærkværdighed. Nogen som har et tip?

 

Kan jeg evt. bare kopiere firmwareloader.exe fra min stationære over på den bærbare og eksekvere denne isoleret? Har forsøgt dette, men indtil videre er det strandet ved at der ikke kunne loades USB-drivere når jeg pluggede USB-kablet i controlleren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gå lidt længere ned i installationsfilerne, vist nok under dk, og kør setup.exe filen. Det skulle gerne afhjælpe problemerne med at få Visual installeret. Hvis du stadig herefter mangler usb drivere så skulle der vist ligge en på LK download/support side.

Tusind tak Lars - også for dine altid hurtige og gode svar  :)

 

Jeg er nu på version 168, og løsningen var at installere USB-driveren og så bare bruge firmwareloaderfilen kopieret over fra den stationære. Uanset hvad jeg prøvede lykkedes det ikke at få installeret hele softwarepakken, men så er det jo rart med nogle smutveje  ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Tusind tak Lars - også for dine altid hurtige og gode svar  :)

 

Jeg er nu på version 168, og løsningen var at installere USB-driveren og så bare bruge firmwareloaderfilen kopieret over fra den stationære. Uanset hvad jeg prøvede lykkedes det ikke at få installeret hele softwarepakken, men så er det jo rart med nogle smutveje  ;)

Ja det er utrolig. Det er en fejl som LK (forhåbentligt) har vist alt om i hele den nuværende versions levetid, og det er jo, som sædvanlig MEGET lang tid.

Fatter ikke at de ikke kan komme med en fejlrettelse, og jeg fatter ikke at de er så utroligt langsommelige med at komme med nyt SW. Havde andre SW leverandører været lige så sløve, var de ude af markedet nu

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok