Hop til indhold

360 Graders Pir Sensor Til Ø80 Montering


Recommended Posts

Hej forum

Jeg har en pistol gang, som jeg ønsker at to sensore skal dektere

Men jeg har lidt problemer med at finde sådan en. Den skal kunne kobles på ihc'en, og har ikke batteri backup, og den skal ikke bruges til alarm, dvs. Det skal være 24 volt. Samtidigt skal der være lux måler i også, således at gang lyset ikke tænder om dagen, hvor det ikke er nødvendigt. Og så skal de kunne monteres over en ø80 pl dåse. Findes det slet ikke ??

Jeg kan finde denne fra servodan

http://www.billigvvs.dk/El-artikler-Bevaegelsessensor-Sensor-inde--Servodan-Minilux-PIR-Sensor-360-gr-24-V-DC-Oe80-mm-389768.html

Men det ligner ikke at den har lux måler i, og kan den overhovedet bruges med ihc systemet ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Har købt en og testet, virker fint, det er den vi kommer til at bruge i lofterne i vores nye hus. Den er meget diskret.

 

Lille tip, så koster den 436 og billigihc og du får 5 % prismatch hos elvvs.dk dvs. dvs 404,- ;-)

 

Regner også med at kombinerer det med (virtuelt) skumrings relæ...

 

Syntes ikke LKs standard pir er særlig flot, den her ser man stort set ikke ...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 years later...
På ‎29‎-‎04‎-‎2013 at 23:38 , ihcJesper skrev:

Om der er nogen der er mere egnet, ved jeg ikke. Men elektrisk set, kan den godt bruges. Link

Ang lux måling kan du fx bruge det virtuelle skumringsrelæ som ligger som FB i download sektionen.

Eller hvis du allerede har en udvendig skumringsrelæ, kan du jo bare bruge denne... 

Hej jesper kan du huske nr på det det virtuelle skumringsrelæ.?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Jakob1354922313 skrev:

Hej jesper kan du huske nr på det det virtuelle skumringsrelæ.?

 

Hej Jakob

 

Den har ikke noget El-nummer, hvis det er det som du tænker på.

Det er en funktionsblok som har en skumring udgang som den sætter i forhold til dato tidspunkt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 14/4/2018 at 04:33 , Jakob1354922313 skrev:

Hej Jesper jeg tænker på det nr blokkene har om du har det nr.?

eller om du eventuelt kan sende filen til mig.?

Hej Jakob

Det virtuelle skumringsrelæ ligger ikke som en standard blok i visual.

Du skal hente det i download sektionen, her på ihc-user...

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok