SilverLine Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Hej forumJeg har en pistol gang, som jeg ønsker at to sensore skal dektereMen jeg har lidt problemer med at finde sådan en. Den skal kunne kobles på ihc'en, og har ikke batteri backup, og den skal ikke bruges til alarm, dvs. Det skal være 24 volt. Samtidigt skal der være lux måler i også, således at gang lyset ikke tænder om dagen, hvor det ikke er nødvendigt. Og så skal de kunne monteres over en ø80 pl dåse. Findes det slet ikke ??Jeg kan finde denne fra servodan http://www.billigvvs.dk/El-artikler-Bevaegelsessensor-Sensor-inde--Servodan-Minilux-PIR-Sensor-360-gr-24-V-DC-Oe80-mm-389768.htmlMen det ligner ikke at den har lux måler i, og kan den overhovedet bruges med ihc systemet ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret April 29, 2013 Rapporter Share Besvaret April 29, 2013 Om der er nogen der er mere egnet, ved jeg ikke. Men elektrisk set, kan den godt bruges. LinkAng lux måling kan du fx bruge det virtuelle skumringsrelæ som ligger som FB i download sektionen.Eller hvis du allerede har en udvendig skumringsrelæ, kan du jo bare bruge denne... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret April 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 30, 2013 Tænkte at det virtuelle skumrings relæ ikke duede til indvendig brug. Men det kan jo komme an på en prøve. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret April 30, 2013 Rapporter Share Besvaret April 30, 2013 Jeg har lavet, så lyset indenfor tænder fra 1 time før det bliver mørkt, til 1 time efter det bliver lyst.Dette gælder fra hvornår skumringsrelæet melder lyst/mørkt dagen forinden :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Jacobsen Besvaret April 30, 2013 Rapporter Share Besvaret April 30, 2013 Har købt en og testet, virker fint, det er den vi kommer til at bruge i lofterne i vores nye hus. Den er meget diskret. Lille tip, så koster den 436 og billigihc og du får 5 % prismatch hos elvvs.dk dvs. dvs 404,- ;-) Regner også med at kombinerer det med (virtuelt) skumrings relæ... Syntes ikke LKs standard pir er særlig flot, den her ser man stort set ikke ... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret May 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 1, 2013 Tak for tilbage meldingerne begge to. Det ser ud til at det er den model jeg skal satse på. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob1354922313 Besvaret April 12, 2018 Rapporter Share Besvaret April 12, 2018 På 29-04-2013 at 23:38 , ihcJesper skrev: Om der er nogen der er mere egnet, ved jeg ikke. Men elektrisk set, kan den godt bruges. Link Ang lux måling kan du fx bruge det virtuelle skumringsrelæ som ligger som FB i download sektionen. Eller hvis du allerede har en udvendig skumringsrelæ, kan du jo bare bruge denne... Hej jesper kan du huske nr på det det virtuelle skumringsrelæ.? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret April 13, 2018 Rapporter Share Besvaret April 13, 2018 12 timer siden, Jakob1354922313 skrev: Hej jesper kan du huske nr på det det virtuelle skumringsrelæ.? Hej Jakob Den har ikke noget El-nummer, hvis det er det som du tænker på. Det er en funktionsblok som har en skumring udgang som den sætter i forhold til dato tidspunkt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob1354922313 Besvaret April 14, 2018 Rapporter Share Besvaret April 14, 2018 Hej Jesper jeg tænker på det nr blokkene har om du har det nr.? eller om du eventuelt kan sende filen til mig.? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael Offersen Besvaret April 14, 2018 Rapporter Share Besvaret April 14, 2018 Du kan også bruge en Philips lrm 8114, den er meget lille og diskret, og kan lige akkurat være i en PL dåse Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret April 16, 2018 Rapporter Share Besvaret April 16, 2018 På 14/4/2018 at 04:33 , Jakob1354922313 skrev: Hej Jesper jeg tænker på det nr blokkene har om du har det nr.? eller om du eventuelt kan sende filen til mig.? Hej Jakob Det virtuelle skumringsrelæ ligger ikke som en standard blok i visual. Du skal hente det i download sektionen, her på ihc-user... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts