Hop til indhold
  • 0

Loginproblemer Og Admin Konto Slettet


Lars1354922243
 Share

Spørgsmål

Hej

 

Jeg kan ikke logge på min IHC, hverken i Administration eller Visual :(

 

Jeg har genstartet IHC’en og kan godt komme på via USB’en, men liste af brugere er tom (incl. Admin) og jeg får ikke lov at oprette en ny bruger, da ”gem” knappen er inaktiv.

 

Selve funktionaliteten virker forsat på IHC’en, så jeg kan tænde lyset mm.

 

Har nogen prøvet dette eller for forslag til hvordan jeg får oprettet en ny konto, så jeg kan komme på min IHC via LAN?

 

Lars

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej

 

Mange tak, det virkede :)

 

Så mangler jeg bare at finde den FW der kan ændre min controller uden viewer til en med viewer... :)

 

Lars

 

He he - ja, jeg tror også at det kun er et spørgsmål om firmware!

 

 

Men hvad er det du vil?
Hvis du har Android og kun mangler smartphone tilgang, så skulle ham Mortens iRemote App jo virke til controller v2 med ethernet og uden viewer...
Dog kun via LAN. Altså ikke fra internettet...
 
Hvis du savner betjening fra pc og iPad eller internettet - så er det bare ærgeligt... :) 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej !

Jeg har også problemer med at min brugerkonti på controlleren (v2-viewer) er væk. Har forsøgt at uploade reset_user_access_control firmwaren, men controlleren melder at jeg kun kan bruge de 2 seneste firmwares.....?
Har prøvet at nedgradere til .144 og derefter opgradere til .166 men det er stadig ikke muligt at tilføje brugere.

Gør jeg noget forkert ?

 

/Jan 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok