Clemen Skrevet January 28, 2013 Rapporter Share Skrevet January 28, 2013 Hej. Har modtaget en Opus B&O Ir modtager, som jeg ikke helt kan få til at virke. Den er monteret og jeg har prøvet at tilføje den som både IR Fjernbetjening - 16 tryk og IR BeoLink4 i visual. Funktionerne jeg linker på tryk1 og tryk2, kan fint betjenes på de fysiske knapper på kontakten. Og den lyser også i den røde diode når man trykker. Så langt så godt. Jeg kan dog intet få frem når jeg bruger min beo4 fjernbetjening. Light + X giver ingen respons fra kontakten på dioden (skal den det), og aktiverer intet i service view. Jeg kan se at fjernbetjeningen sender infrarødt signal med mit mobil kamera. Hvad gør jeg forkert? - skal fjernbetjeningen opsættes til noget? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 30, 2013 Slet ingen? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret February 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 22, 2013 Der må da være nogle der ved om der skal indstilles noget på fjernbetjeningen før det virker? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret May 9, 2013 Rapporter Share Besvaret May 9, 2013 Fik du løst dette problem? Faldt over http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/nyheder/ihc-nyheder/Problem-med-manglende-Beo4-kommandoer-til-IHC-Control-IR-modtager.page?'>DETTE på LK's hjemmeside.Ved ikke om det er det problem du har/havde. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret May 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 10, 2013 Nej fandt aldrig løsningen, og så glemte jeg det helt Men jeg tror du har ret at det er det, der er problemet. Vil prøve med et nyt ir tryk Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts