Hop til indhold

Wireless Sluk Alt


Recommended Posts

Jeg står med en opgave på mit arbejde som jeg vil høre om der er nogen der kan hjæle med. Vi har 6 mødelokaler med et wireless udtag og tilhørende tryk. De 6 lokaler har intet med hinanden at gøre rent tændingsmæssigt. Udefor lokalerne er der et stort lokale som er med i den sluk alt de har (tror det er noget conson)

Nu vil de gerne have de 6 lokaler med på sluk alt. Er der en let måde, jeg tænker et relæ som trækkes af de lamper som er med på sluk alt evt kan sende signal til de 6 lokaler. Eller er der kun den hårde måde med en større omlægning af installationen.

På forhånd tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jesper.

De 6 wireless dimmere kan godt styres af en helt nyt tryk uafhængigt af de eksisterende.

Dette tryk kunne være en:

http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/9895422_01.pdf

Som istedet for at blive aktiveret fysisk bliver styret af et relæ - som følger de andre sluk alt.

Altså eksisterende sluk alt ->nyt relæ -> nyt wireless input -> eksisterende wireless dimmer.

Er det et setup med controller eller stand alone ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jesper.

De 6 wireless dimmere kan godt styres af en helt nyt tryk uafhængigt af de eksisterende.

Dette tryk kunne være en:

http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/9895422_01.pdf

Som istedet for at blive aktiveret fysisk bliver styret af et relæ - som følger de andre sluk alt.

Altså eksisterende sluk alt ->nyt relæ -> nyt wireless input -> eksisterende wireless dimmer.

Er det et setup med controller eller stand alone ?

Det er stand alone. Men jeg skal vel have et relæ som sender en puls (one shot) når den mister spændingen. Eller kan det wireless input godt være trukket i mange timer.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok