Hop til indhold
  • 0

Problemer med konfigurering af voice modem


FRBI
 Share

Spørgsmål

Hej.Jeg har langt om længe fået mig taget sammen til at montere et voice moden som jeg har købt for længe siden.Problemet er at når det ringer op ved alarm aktivering, afspiller det ikke min indtalte besked men kun at det er IHC modem og at jeg skal taste firkant, og så sker der ikke mere. Jeg har også prøvet af forbinde "alarm afstilling" men ved ikke om dette er gjort rigtigt.Jeg vil også gerne have det til at virke således at man kan afstille den aktiverede alarm ved at slå alarmen fra på kodetastaturet !Endvidere har jeg sat udendørs lyset til at blinke ved alarm, det virker fint men når jeg så slår alarmen fra forbliver lysene tændt, der ville det være rart hvis de slukkede.Håber der er en der vil hjælpe migPå forhånd takFrank Birch

Link til kommentar
Del på andre sites

Recommended Posts

  • 0

Jo det var den i vis 3 jeg vil bruge. Synes som sagt ikke, at LK's virker helt efter hensigten. Heller ikke den hensigt, som jeg tror LK har med den, men vi kan jo alle lave fejl. :D  

Angående den biometriske dørlås - kan den så give signal om den er åben eller låst? Kan ikke lige se i dit program, hvordan den virker. Kun at du kan aktivere den, hvis at alarmen er tilkoblet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jo det var den i vis 3 jeg vil bruge. Synes som sagt ikke, at LK's virker helt efter hensigten. Heller ikke den hensigt, som jeg tror LK har med den, men vi kan jo alle lave fejl. :D  

Angående den biometriske dørlås - kan den så give signal om den er åben eller låst? Kan ikke lige se i dit program, hvordan den virker. Kun at du kan aktivere den, hvis at alarmen er tilkoblet.

Hej Torben.

Motoren i den biometriske dørlås får jo 4,5 v + og -. Polariteten byttes afhængig om den låser eller låser op.

Jeg har jo kørt denne spænding gennem en diode så den trækker er 5 v relæ og kun går til indput modulet når man låser op. Dette er jo kun en inpuls input modulet får.

Jeg tænkte så om man kunne føre spændingen gennem en diode og et relæ mere, vendt modsat så man kan bruge dette når døren er oplåst.

Denne skal jo så også gennem et input modul og så trække en output som skal være on indtil man låser døren igen.

Hilsen Frank

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Torben.

Ja den sender kun en puls i et par sekunder når motoren enter kører i indgreb eller modsat, og polariteten vender også på motoren afhængig af

om den kører den ene eller den anden vej.

Så det skal jo være et kontaktsæt på et 24 volts der forbliver on indtil døren låses op igen.

Hilsen Frank

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok