Hop til indhold

Et par spørgsmål til udviklerne...


 Share

Recommended Posts

1. Kan man sende et langt tryk - jeg kan ikke få held til at sniffe trafikken til hvordan ServiceView laver det når man holder spacebar inde - jeg kan fint lave et kort tryk (tænd/sluk i samme XML)2. Er der nogen der har en oversigt over alle typer der findes i input, output, wireless, temperature etc?

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Kan man sende et langt tryk - jeg kan ikke få held til at sniffe trafikken til hvordan ServiceView laver det når man holder spacebar inde - jeg kan fint lave et kort tryk (tænd/sluk i samme XML)
Man kan ikke sende et langt tryk' date=' og så angive varighed som parameter :( Den sender en tænd, når space trykkes ned.Og sluk når space slippes. Man kan dog opnå det ved samspil med lidt ekstra kode i ihc controleren.Lav en FB hvor tryklængde kan justeres, og en indgang der trigger en puls på dens udgang i den angivne tid.Fx 8.1.02. Sikker touch.Det kræver selvfølgelig denne ekstra FB alle de steder, hvor du vil sende lang tryk til. :( Hvis tryktiden skal være variabel, så skriver du til pulstid resource, inden du sender puls til dens indgang.
2. Er der nogen der har en oversigt over alle typer der findes i input' date=' output, wireless, temperature etc?[/quote']Det kan aflæses i "klar tekst" i wsdl'en : http://ihc_ip/wsdl/resourceinteraction.wsdl
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har også notify til at virke (waitForResourceValueChanges).Er dog sprunget fra php' date=' og lavet et native win32 program, da det er mere min hjemmebane.Det har dog udviklet sig til lidt af en blæksprutte... :lol: Men lad os da lige høre en uddybning af den dér: "jeg har fundet en masse nye gode ting"... :)[/quote']Jeg arbejder på at lave en så "let" løsning som muligt - jeg har en drøm om en lille Rasperry Pi der bare står og holder styr på det hele.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 months later...

Jeg har lavet en "quick and dirty" på den måde at hvis jeg får en exception på det cykliske kald til waitForResourceValueChanges, så holder jeg pause i 2 minutter, og herefter reconnect...

 

Den sofistikerede metode var nok at anvende getState og waitForControllerStateChange...

 

Sådan har jeg også lavet det pt. - engang imellem så smider den bare forbindelsen.

 

getState - hmmm... måske man lige prøve det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Sådan har jeg også lavet det pt. - engang imellem så smider den bare forbindelsen.

 

getState - hmmm... måske man lige prøve det.

 

Det eneste tidspunkt hvor mit program mister forbindelsen er hvis jeg opdaterer ihcProgram, eller hvis controlleren laver en spontan genstart.

Har du lavet log af genstarter?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det eneste tidspunkt hvor mit program mister forbindelsen er hvis jeg opdaterer ihcProgram, eller hvis controlleren laver en spontan genstart.

Har du lavet log af genstarter?

 

Nej det er ikke genstart mere at når jeg laver waitforressourcechange så nogle gange så mister den forbindelse/cookie bliver ugyldig. Pt. venter jeg 10 sekunder pr. gang - og når jeg har gjort det i en time disconnecter jeg og connecter igen

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok