Hop til indhold

IHC Link kabel på LK svagstrøms tryk


 Share

Recommended Posts

Hej!Et simpelt spørgsmål:Jeg mener på et tidspunkt at have set en LK standart tegning der viser hvilke leder farver der bør forbindes til hvilke taster i LK betjenings tryk. Altså: ØV, ØH, MV, MH, NV, NH og for LED: ØV, MV, NVNu da jeg står og skal forbinde kan jeg selvfølgelig ikke finde tegningen nogen steder.Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig med dette :-)Mvh Withen

Link til kommentar
Del på andre sites

Der findes vist igen tegning der fortæller hvilke farver, der bør anvendes til henholdsvis ØV, ØH osv. men en anden bruger har i dette link beskrevet hvordan han plejer at gøre:http://www.ihc-user.dk/index/generelt/generelle-sp%C3%B8rgsmal/retningslinjer-for-kabling-af-svagstr%C3%B8mstryk Eller er der dette diagram til IHC alarm:

afs4bilag17principdiagramtyveri-storogrgalarm.pdf

Link til kommentar
Del på andre sites

Siden jeg skrev det indlæg TJR1234 referer til, har jeg faktisk fundet en anbefalet farvekode fra LK på deres kundeservice FTP. Den ser ud til at være lavet marts i år, og den adskiller sig en lille smule fra den jeg tidligere har beskrevet.LinkHvis der spørges efter login, er både brugernavnet og kodeordet en bindestreg (-).PS! Jeg plejer ikke at bruge Link 10 kabel ud til tryk og sensorer, da jeg synes at der for dyrt, og som regel også spild af ledere. Du kan f.eks. bruge en af typerne fra Draka: LinkDen eneste ulempe er at du ikke kan trække det i samme rør som løse ledninger - ikke at jeg nogensinde har set en installation der er lavet på den måde.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok