Hop til indhold
  • 0

IHC visual 2,01


Peter H. Hansen
 Share

Spørgsmål

HejJeg er helt ny bruger af IHC visual 2,01, kan dog ændre kontakter og lampesteder, samt slumrings- og pir funktioner.det som jeg søger, er at lave forskellige scenarier og kunne kalde et frem med et enkelt tryk, for feks hvis man får gæster, eller hvis man skal på ferie og gerne vil have at lyset skal tænde på forskellige tidspunkter.Er der et sted hvor man kan se hvordan andre har lavet programmer ?Hvis jeg trykker F3 for vis program er jeg lost.Jeg vi gerne starte helt fra bunden, så jeg får det lært ordentligt, men hvor er der en side hvor man kan læse om det?Som I kan se på den vedhæftede fil, så er jeg ikke nået så langt.

IHCPeter.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
HejEr der et sted hvor man kan se hvordan andre har lavet programmer ?
Der er vist kun de programmer' date=' som er uploaded herinde på forum, hvis du vil se eksempler på hvordan andre har gjort.Ellers er der selvfølgelig LK's IHC Standard og IHC Bolig programfiler, som kan findes på LK's hjemmeside, men de er nok rimelig komplicerede at gennemskue for en nybegynder.
Jeg vil gerne starte helt fra bunden' date=' så jeg får det lært ordentligt, men hvor er der en side hvor man kan læse om det?[/quote']Prøv at kigge manualen. Der er lidt programmeringseksempler. Ellers vil jeg anbefale, at du prøver at "højreklikke" på nogle funktionsblokke, og vælger vis program. Så kan du få en idé om, hvordan de forskellige funktionsblokke er opbygget.Til sidst vil jeg da lige anbefale dig, at opdatere din controller og visual med nyeste versioner, som kan findes HER.
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok