Søren Fredslund Clausen Skrevet July 7, 2012 Rapporter Share Skrevet July 7, 2012 Hej, Jeg har opdateret iphone app, og har også installeret ipad app´en. Men den lovede ændring af setpunkt for varmestyring virker ikke på nogen af dem. Det virker fint i sceneview, men altså ikke på app´sene - nogen ideer? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael lyngby Besvaret July 7, 2012 Rapporter Share Besvaret July 7, 2012 Synte jeg har læst at de kun virker til en bestemt varmestyringsblok, prøv at se her i forummetMvh Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret July 7, 2012 Rapporter Share Besvaret July 7, 2012 det virker kun med fb 5.2.03.a. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Fredslund Clausen Besvaret July 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 7, 2012 Har prøvet med de fb som ligger i sidste nye version 2.7.101 visual. men 5.2.03a har jeg ikke - men den reviderede 5.2.03b har jeg. Men da det er en pumpestyring kommer jeg jo ikke meget længere med den fb. Det er 5.2.02c som jeg anvender, og der står at den er kompatibel med dashboard (hvilket jeg mener så også burde gælde for app´en). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret July 7, 2012 Rapporter Share Besvaret July 7, 2012 det virker kun med fb 5.2.03.a.Det er fb. 5.2.05.a den virker med. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret July 7, 2012 Rapporter Share Besvaret July 7, 2012 Det er 5.2.02c som jeg anvender' date=' og der står at den er kompatibel med dashboard (hvilket jeg mener så også burde gælde for app´en).[/quote']Det er til Visility dashboard den er kompatibel, og ikke app'en. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Søren Fredslund Clausen
Hej, Jeg har opdateret iphone app, og har også installeret ipad app´en. Men den lovede ændring af setpunkt for varmestyring virker ikke på nogen af dem. Det virker fint i sceneview, men altså ikke på app´sene - nogen ideer?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts