Hop til indhold
  • 0

hvad er dette


Soylant
 Share

Spørgsmål

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
hej...sidder og roder lidt med scene viewe og faldt så lige over denne her det er da ikke LK viewer er det??
Jo' date=' det er www.ihckonsulenten.dk der har lavet lidt små guides. Hans hjemmeside svarer desværre ikke pt.Han er måske bleve offer for LK´s rettigheds advokater :S
er sceneviewer den eneste løsning der er hvis man ønsker at kører det på sin touch skærm
Ja, med mindre du selv koder interfacet og laver integrationen med f.eks. MikkelsS, Sylvania eller Utopia´s kode.Alternativt Ghostrunner´s Homeseer interface.Nå ja så er der da også Visility løsningen, men....... Alle LK´s fine demoer på stande og i brochurene mm er lavet med den gode gamle sceneview.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ja touch er et vidt begreb :-)... jeg bruger IRemote viewer på min og konens HTC og det kører fantastisk godt, som jeg ser det tager den opsætningen i controlleren og ikke i scene viewer er det korrekt ??Jeg har en 16" Asus Eee touch pc til at stå og flyde, og så tænkte jeg jeg det kunne være lækkeret at hænge den på vægen og have vores kalendere og ICH der på, Jeg må rode lige mere med min sceneviewer for jeg kan ikke få den til det jeg gerne vil....

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Ja touch er et vidt begreb :-)... jeg bruger IRemote viewer på min og konens HTC og det kører fantastisk godt' date=' som jeg ser det tager den opsætningen i controlleren og ikke i scene viewer er det korrekt ??[/quote']Ja - Sådan virker IHCRemote i hvert fald.Har dog ikke selv prøvet IRemote App'en, men det er hvad jeg kan udlede af alle de andre indlæg om denne App.Den nye iPad App fungerer ikke på denne måde.I App'en konfigurerer man en ny IHC Viewer lignende brugerflade.
Jeg har en 16" Asus Eee touch pc til at stå og flyde' date=' og så tænkte jeg jeg det kunne være lækkeret at hænge den på vægen og have vores kalendere og ICH der på, Jeg må rode lige mere med min sceneviewer for jeg kan ikke få den til det jeg gerne vil....[/quote'] Ja - det burde ikke være noget problem at få til at virke....Hér kører du så Windows, og tilgår Viewer via browser og Java.
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok