Hop til indhold

IHC wireless lysdæmper fryser fast ??? hjælp


Recommended Posts

hej har nu et par gange haft et problem med alle mine wireless produkter fryser fast, men alle mine relæ moduler virker fint ?hvis jeg tar strømmen til controlleren i 15 sek, virker det hele igen, men elles virker det efter lidt tid igen .nogen der har prøvet noget ligende ?? alle mine wireless dimmer sider under 1 meter fra antenne så tror ikke det er noget med signalet ??vh mikkel

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja men ikke med alle wireless enheder på engang.Jeg har prøvet det med en enkelt wireless enhed. Efter reboot af controleren er problemet flyttet til en anden wireless enhed, eller forsvundet helt indtil controleren rebooter næste gang.Alt efter hvem du spørger hos LK er det et kendt problem/noget de aldrig har været ude for før. :laugh:Nogen løser problemet med at unlink, uploade IHC programmet, genlink og uploade IHC programmet. Men de fleste af mine wireless enheder sidder så man ikke lige kan komme til dem, så indtil videre bruger jeg workarounden med at reboote controleren når problemet bliver for irriterende.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok