Hop til indhold

unidimmer 400


Recommended Posts

jeg har nogle unidimmer 400 hvoraf en ikke opfører sig om de andre. Afvigelsen består i, at der skal trykkes to gange for at slukke den, og at den ikke slukker på sluk alt funktionen???Der er overalt anvendt FB 1.2.02.a, men jeg har også uden bedre held, prøvet FB 1.2.01.c.Jeg har firmware version 2.7.144Kan jeg få et bud på hvor jeg skal fejlsøge?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Hej. Jeg fik for 2½ år siden udskiftet 10 Uni 300 dimmere til Uni 400 pga. defekt. Gratis, men ny installatør, derfor betaling af timeløn. Her i efteråret stod 2 af de nye dimmere også af; kunne kun betjenes direkte og ikke via tryk. Havde et par i overskud fra ombytningen, og skiftede selv ud. Men nu oplever jeg periodisk fejl på ca. halvdelen af de resterende 8. De vil f.eks. ikke tænde, når vi kommer sent hjem. Og så, med nogen forsinkelse, fra nogle minutter eller ti, tænder det lys, vi forgæves havde forsøgt. De kan vel ikke køre varme eller lignende, når det netop er efter ikke at have været brugt, at udfaldene sker?

Ib H.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok