Hop til indhold
  • 0

Kan lige pludselig ikke logge ind via wan!!!!!!!


Rasmus Bording
 Share

Spørgsmål

HejEr der nogen der kan hjælpe mig, lige pludselig kan jeg ikke logge ind via wan, controlleren skriver login af brugeren "(mig, adminstrator)"på "(min ip):443" mislykkedes, jeg kan godt logge ind via lan, dette gælder både på forsiden og i visual(skriver det samme og at controlleren svarer på ping), har prøvet at genstarte, tage strømmen fra controlleren intet hjælper, hvad er der gået galt......Firmware 2.7.132på forhånd takRasmus

Link til kommentar
Del på andre sites

12 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Ja så har jeg ikke flere idéer til hvad der galt.Men du kan også prøve at løse det ved at reset ihc controlleren.Se denne tråd: LinkHusk en backup af dit ihc program!Hvis du resetter skal du dog lige være opmærksom på at du mister alle gemte værdier. Så hvis du fx har en log med energiregistrering, så gør du klogt i at notere dig disse tal...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Dejligt at høre løsningen på problemet. Det kunne jo være det også var svaret for andre. Og specielt at det IKKE havde noget med selve IHC-controlleren at gøre.@eltekniker:Har du så checket alle indstillingerne ? Både i routeren, IHC-controlleren og Iphone app´n ?Det kunne tyde på du havde skiftet WAN-IP eller der ikke var åbnet for adgang fra Internettet i IHC-Controlleren.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Alle indstilinger er som de skal være både i routeren og ihc controlere og app men har fundet ud af at hvis UPnpUniversal Plug and Play is designed to support zero-configuration, "invisible" networking, and automatic discovery for a range of device from a wide range of vendors. With UPnP, a device can dynamically join a network, obtain an IP address and learn about the presence and capabilities of other devices all automatically. Devices can subsequently communicate with each other directly er disable så virker det næsten hver gang

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok