Hop til indhold
  • 0

SceneView v. WebSceneView


Brian Hartung
 Share

Spørgsmål

Hvad er forskellen på SceneView og WebSceneView?WebSceneView har jo nok noget at gøre med, hvis man skal accesse fra internettet, ku' jeg forestille mig!!Men alligevel - hvorfor 2 forskellige?Jeg er storset færdig med SceneView - skal jeg lave en tilsvarende til WebSceneView eller kan jeg kopierer hele projektet??/Brian

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Hvad er forskellen på SceneView og WebSceneView?WebSceneView har jo nok noget at gøre med' date=' hvis man skal accesse fra internettet, ku' jeg forestille mig!!Men alligevel - hvorfor 2 forskellige?Jeg er storset færdig med SceneView - skal jeg lave en tilsvarende til WebSceneView eller kan jeg kopierer hele projektet??/Brian[/quote'] Du kan sagtens tilgå SceneView fra Internettet.Men kun på enheder der kan køre Java. - Så (officielt) ingen iOS enheder her... :(Dette åbnes der for i Admin delen. Og der skal laves port forward i routeren. WebSceneView er en (skod) alternativ Internet/Intranet web interface, som bruger standard html.Du kan ikke genbruge noget som helst fra dit SceneView...
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Super, tak for godt svar.Så hvad er den bedste løsning/setup, hvis jeg gerne vil:Tilgå anlægger fra PC, både i huset og uden for huset?Og også via iPad/iPhone? Dertil skal jeg vel købe LK's applikation?Forøvrigt rart hvis man kunne hente en trial-version, inden man evt. smider 199kr. efter det prg!Det hedder jo en View, men jeg vil jo også gerne kunne slukke/tænde en lampe?Eller måske skrue op for varmen, inden man kommer hjem?Er det et tredie program eller er navnet View lidt malplaceret??

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Der er ingen iPad app endnu. Så dér må man bruge en forstørret iPhone app :pinch: LK er bare SÅ langsomme i optrækket... Altså hvor svært kan det være... Iøvrigt kan man ikke selv designe en brugerflade til iOS app. Så det er "take it or leave it" mht til den autogenererede brugerflade man får.Det er korrekt, at der ikke er nogen trial App. Men du kan hente manualen. Den giver et godt indblik i, hvad du kan forvente...http://www.lk.dk/download/Manualer/manual-ihc-remote.pdfOg ja - man kan også tænde og kontrollere systemet via SceneView :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok