Hop til indhold
  • 0

Kan ikke få SceneView i browseren.


Brian Schmidt
 Share

Spørgsmål

Hej Alle.Jeg er nu den glade ejer af et IHC system. Jeg er for alvor gør det selv, men det går ganske udemærket.Jeg laver en tråd med mit projekt i et andet område, men jeg har et specifict problem med min controller.Jeg har testet firmware og det er 2.6.122, hvilket jeg forstår er den nyeste.Når jeg forbinder til controlleren over netværket med en browser, fpr jeg kun mulighed for at starte Administrator, ServiceView og Online Rapporter. Hvor er min SceneView.Jeg har checket administrator ug og set på Adgangskontrol, men her er SceneView grayet ud, men valgt for USB.Forbinder jeg med http://usb hjælper det ikke, der er ingen SceneView.Hvad gør jeg forkert og hvad skal jeg gøre for at få SceneView?På forhånd mange tak.Brian Schmidt

Link til kommentar
Del på andre sites

13 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Hej Alle.Jeg er nu den glade ejer af et IHC system. Jeg er for alvor gør det selv' date=' men det går ganske udemærket.Jeg laver en tråd med mit projekt i et andet område, men jeg har et specifict problem med min controller.Jeg har testet firmware og det er 2.6.122, hvilket jeg forstår er den nyeste.Når jeg forbinder til controlleren over netværket med en browser, fpr jeg kun mulighed for at starte Administrator, ServiceView og Online Rapporter. Hvor er min SceneView.Jeg har checket administrator ug og set på Adgangskontrol, men her er SceneView grayet ud, men valgt for USB.Forbinder jeg med http://usb hjælper det ikke, der er ingen SceneView.Hvad gør jeg forkert og hvad skal jeg gøre for at få SceneView?På forhånd mange tak.Brian Schmidt[/quote']Nyeste firmware er pt. 2.7.144Er din controller med viewer?
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej V8Camero og tak for hurtig response !Jeg har set at den software jeg hentede på lk's hjemmeside ikke er med firmware. Jeg har hentet 2.7.144 og lagt den på, men lige fedt hjælper det.Jeg håber så sandelig at den er med viewer, ellers er jeg da noget snydt. Jeg har købt LK IHC bolig - Grundpakke - DIN skinne materiale. Altså "IHC controller Visual", vil det sige uden viewer....Damm, hvor er jeg amatør... :-)Kan man gøre noget ved det eller har jeg nu en billig IHC controller Visual til salg ?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Hej V8Camero og tak for hurtig response !Jeg har set at den software jeg hentede på lk's hjemmeside ikke er med firmware. Jeg har hentet 2.7.144 og lagt den på' date=' men lige fedt hjælper det.Jeg håber så sandelig at den er med viewer, ellers er jeg da noget snydt. Jeg har købt LK IHC bolig - Grundpakke - DIN skinne materiale. Altså "IHC controller Visual", vil det sige uden viewer....Damm, hvor er jeg amatør... :-)Kan man gøre noget ved det eller har jeg nu en billig IHC controller Visual til salg ?[/quote']Hvis den er med viewer, står der LK IHC VISUAL CONTROLLER / VIEWER på controlleren.Hvis den er uden viewer, står der bare LK IHC VISUAL CONTROLLER
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Der står bare : LK IHC VISUAL CONTROLLER Men det er da en forklaring på hvorfor jeg ikke har SceneView :(
Det samme har jeg også problemer med - min er uden Visual og derfor har jeg prøvet at "hacke" den så vi kan få det samme.Jeg har en foreløbig debug version til at ligge her: http://mail.pdaxrom.org/mss/ihctest/ihc.phpDet kræver dog at du smider din IHC controller ud på en offentligt ip - men det kræver det jo anyway også med en viewer version.
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok