Hop til indhold

Need some help


Recommended Posts

Jeg har kun haft IHC i hænderne på skolen og det er ved at være nogen år siden Men er gået igang med IHC hjemme. Alt kabel er trukket og er gået igang med tavlen. Hvad bruger man af ledning imellem controller og div IHC komponeterne. Jeg husker at på skolen blev der brugt blød 0,75mm2. Men kan man bruge link-10 kabel.....På forhånd takOg hvis jeg kender mig selv. Kommer der nok flere spørgsmål...... Hvis man ikke kan finde svarene i forumet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har kun haft IHC i hænderne på skolen og det er ved at være nogen år siden Men er gået igang med IHC hjemme. Alt kabel er trukket og er gået igang med tavlen. Hvad bruger man af ledning imellem controller og div IHC komponeterne. Jeg husker at på skolen blev der brugt blød 0' date='75mm2. Men kan man bruge link-10 lednigen.....På forhånd takOg hvis jeg kender mig selv. Kommer der nok flere spørgsmål...... Hvis man ikke kan finde svarene i forumet.[/quote']du skal bruge link 10 kabel for mellem komponenterne
Link til kommentar
Del på andre sites

Svaret findes i forummet - søg lidt på IHC-link 10 kabel.men kort fortalt: Du bør anvende IHC-Link kabel, men der kan godt anvendes andet kabel.Fordelen ved at bruge det er bla. det er godkendt til nærføring sammen med 230V.Det har tilstrækkeligt stor diameter(6 mm).Det er parsnoet.Farvevalget gør det nemt at anvende LK´s standard filer/dokumentation.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok