Hop til indhold

HJÆÆÆÆÆÆLP Kan ikke få kontakt til controllere


Recommended Posts

Hej alle!!Hjælp mig! jeg kan ikke få kontakt til min controller, efter at jeg har forsøgt at opgradere min firmware, intet i huse virker. Nu kan jeg heller ikke få kontakt til controlleren via firmware loaderen. OK lampen lyser konstant. Da jeg kunne få kontakt til controlleren via firmware loaderen, stoppede den med at opgradere ved 82%, og skrev at der var en intern fejl på serveren...Nogen gode idéer her lørdag aften? Ring eller skriv til mig på 40 77 77 37, og jeg vil hjertens gerne ringer jer op!!!Vh. Jacob

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej alle!!Hjælp mig! jeg kan ikke få kontakt til min controller' date=' efter at jeg har forsøgt at opgradere min firmware, intet i huse virker. Nu kan jeg heller ikke få kontakt til controlleren via firmware loaderen. OK lampen lyser konstant. Da jeg kunne få kontakt til controlleren via firmware loaderen, stoppede den med at opgradere ved 82%, og skrev at der var en intern fejl på serveren...Nogen gode idéer her lørdag aften? Ring eller skriv til mig på 40 77 77 37, og jeg vil hjertens gerne ringer jer op!!!Vh. Jacob[/quote']Prøv lige at tage batteriet fra, og sluk for for gruppen til din controller i 5-10 sek., for at se om ikke du kan få gang i den på den måde. Så vil den prøve at genstarte.Ang. at den stopper ved 82% i firmwareloaderen, er der angiveligt en loddefejl i din controller, og den skal derfor ombyttes. Ring til LK kundeservice ang. det problem.Læs om problemet her: http://www.ihc-user.dk/forum/generelt/generelle-spørgsmal/firmwareloader-via-lan#15954
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har prøvet at slukke den' date=' nu får den lige en pause på 30 min, og så prøver jeg igen. vil det sige, at jeg skal undvære lys i en uges tid, inden controlleren er ombyttet? Linket virker forresten ikke...Vh. Jacob[/quote']Prøv at markere hele teksten til linket, og indsæt det i browseren. Ved ikke hvorfor den ikke markerer hele linket jeg har sat ind.Ellers er her hvad en bruger (IBIT) herinde fra skrev i det link:Og her er en ekstra lille information om firmwareopdateringen.... Omkring 82-83 % stopper den et kort øjeblik, da den skifter spor - og stopper firmwareopdateringen helt her, er der en loddefejl på printet og controlleren skal ombyttes.... Bare lige til at have i baghovedet inden man bruger flere timer på at finde en fejl.... Der er controllere i omløb med denne fejl, men da den først vises ved firmwareopdateringen, kan den godt nok være svært at finde... Kontakt LK Kundeservice ved denne fejl, da produktet har været fejlramt fra starten.
Link til kommentar
Del på andre sites

Nej jeg kan ikke. Når jeg vælger komm. indstillinger i visual' date=' så skriver den, at den ikke kan finde IHC controller, men at 192.168.0.3:443 svarer på ping.Den grønne lysdiode lyser stadig konstant, hvilket vel vil sige, at controlleren aldrig får startet helt op...[/quote']Hvad hvis du vælger USB i kommunikationsindstillinger?Jeg er aldrig selv stødt på det problem med en controller, så har desværre ikke lige en idé til hvad du ellers kan prøve, så længe du ikke kan få kontakt til controlleren.
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok