Hop til indhold

Led-Spots Tråd for sidste gang.!


Recommended Posts

Hej alleDer er snart en masse tråde omkring Led-belysning.Jeg har sat mig for at lave en oversigt over de forskellige produkter som I har haft erfaring med.Jeg har brug for følgende oplysninger.:[ul] [li]Navnet på Led-pæren.:[/li] [li]Antal pære.:[/li] [li]Pris.:[/li] [li]Kan de dæmpes.:[/li] [li]Evt. hvor de er købt.:[/li] [li]Hvilken type lysdæmper sidder der foran.:[/li] [li]Hvis 12V, Oplysninger på transformeren.:[/li][/ul]I må meget gerne sende et billede med af lyset, eller skive lidt om det.Håber I er friske på at vi laver sådan en liste.. :)Hvis I synes der mangler noget, skriv endeligt....

Link til kommentar
Del på andre sites

LED udvikles med lynets hast, så en liste er hurtigt for gammelJeg selv holder mig til Osram & Phillips, kanon farvegengivelse, selvom phillips er noget længere fremme med dæmpbar LED, deres 12V versioner kan bruges på næsten alle transformere.masterled 4w, kan dæmpes med en enkelt LR LK dæmper, og gør det godt.glæder mig til at høre hvad andre har fundet

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok