Hop til indhold
  • 0

1.2.07.e. - 1-10V Lysdæmpning


Jesper Christiansen
 Share

Spørgsmål

Har et problem med funktionen 1.2.07.e.Når jeg sætter en pir ind, overstyre piren både manuel tænd / sluk og når solsensorstyringen er aktiv. kan man ikke lave så når solsensorstyringen er aktiv bliver den dæmpet af en lux føler og tændes og slukkes af piren, så den dæmper efter lys niveauet kan slukker når der ikke har været bevægelse i x antal min. og at når solsensorstyrinen ikke er aktiveret at den så styres manuel, ikke på pir, ikke på memory og ikke på lux føler. så man manuel skal tænde, slukke og dæmpe. så piren kun er bliver brugt når solsensor styringen er aktiv og det skal køre automatisk.som funktionen er nu overstyre piren både når solsensor styingen er aktiv og når den ikke er aktiv.MVH. Jesper Christiansen

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Har et problem med funktionen 1.2.07.e.Når jeg sætter en pir ind' date=' overstyre piren både manuel tænd / sluk og når solsensorstyringen er aktiv. kan man ikke lave så når solsensorstyringen er aktiv bliver den dæmpet af en lux føler og tændes og slukkes af piren, så den dæmper efter lys niveauet kan slukker når der ikke har været bevægelse i x antal min. og at når solsensorstyrinen ikke er aktiveret at den så styres manuel, ikke på pir, ikke på memory og ikke på lux føler. så man manuel skal tænde, slukke og dæmpe. så piren kun er bliver brugt når solsensor styringen er aktiv og det skal køre automatisk.som funktionen er nu overstyre piren både når solsensor styingen er aktiv og når den ikke er aktiv.MVH. Jesper Christiansen[/quote']Nu har jeg ikke selv prøvet at lege med et 1-10V modul i forbindelse med ihc, så er ikke helt sikker på hvordan det virker, men har lige givet det et hurtigt forsøg med at rette lidt i funktionsblokken. Du kan lige prøve den af og vende tilbage, om der skal rettes mere.
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok