Hop til indhold
  • 0

Gode råd om IHC Alarm


René Hansen
 Share

Spørgsmål

Hej jeg er elektriker og alarm montørjeg har self ihc i hele huset og har trukket kabler til ihc alarm, og monteret det hele. det virker.jeg har bare nogle funktioner som jeg mangler i forhold til en alm. alarm 1¤ mangler en lille diskret fjernbetjening til at til og frakoble i det daglige2¤ hvis der har været sket en alarm hvordan får jeg det så fortalt uden at skulle starte computeren3¤ hvordan ser jeg hvad oversagen til alarmen ar gået uden at starte computeren4¤ hvordan ved jeg når alarmen ar tilkobletjeg synes at alarm delen virker meget uoverskulig i forhold til hvad den kan, og hvad den koster. men det er måske fordi jeg er grøn i ihc alarm.mangler måske en lille 7" skærm til at styre enkelte ting og informationer hvad gør i andre.hvad gør i for det er overskuligt for både en selv og resten af familien.hvad er jeres mening om ihc alarmPf Tak

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

1: se anden tråd2: via mail (sms) hvis du har den nye controller med viewer, alternativt vha opkaldsmodem til telefon3: er en del af ovennævnte4: hvis du har monteet det har du vel også en status LED enten i kodetastatur eller på anden vis f.eks. en rød/grøn indikering.Der er rigtig mange muligheder med IHC og kunsten består ofte i at få afdækket sit behov. Hvad der skal fungere hvordan, hvorfor, hvad nu hvis bla bla bla . Og når nu bla bla bla så .... osv osv

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

1: Evt. med denne http://www.elvvs.dk/category.2558.article.844662,3 og 4 besvarede Lars vidst meget godt..Med hensyn til skærmen kunne visility dashboard anvendes (rimelig dyr løsning)http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/privat/det-intelligente-hjem/ihc-control-film/visility-intro-privat.page?Eller en hvilken som helst anden touchskærm hvor du selv laver et interface i sceneview, så skal du dog have en v.2 med viewer, men det skal du også for at bruge visility's løsning, så vidt jeg har forstået..

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok