Hop til indhold
  • 0

B&O ir modtager


Søren B
 Share

Spørgsmål

HejJeg har netop udskiftet min gl. termihc controller med en Visual 2, jeg har ingen erfaring med visual og har indtil videre kun fået lavet nogle basale programeringer så der er lys i huset. Det jeg mangler er en funktionsblok hvor jeg kan have mere end 10 tændinger, altså også 11 12 13.....ved brug af Ir modtageren til b&o, lyset skulle gerne tændes og slukkes på de nummeriske taster og lysstyrken reguleres på ^og v.Håber der er nogen der kan hjælpeSøren

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej og tak for blokken.Jeg har prøvet din funtionsblok, og den virker umiddelbart ikke helt som jeg havde forestillet mig. Når jeg tænder for en lampe kipper den udgangen og dæmperen kører op og ned til jeg kipper igen, der er heller ikke spærring for "dobbelt indgange" (f.eks light 8= indgang 13og16)så lyset tænder både ved tryk på 3 og 8Søren

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

HejJeg har næsten fået dæmperne til at virke, jeg har vedhæftet funktionsblokken. Problemet er som følger:Der er 1 tryks touch dæmper som tændes på henholdsvis Light 1 Light 2 og Light 9, lysstyrken reguleres på pil op og pil ned (da det er 1 tryks dæmper er funktionen den samme på op og ned)Jeg vil gerne have tilføjet så lyset tændes så snart jeg trykker på light 1,2,9 og ikke først når pilene betjenes, jeg kan kun få det til at virke så udgangen endten tændes konstant eller kipper,og så kører lyset bare op og ned til jeg trykker igen.Det jeg mangler er altså det som i termihc hed 1pol på udgang.Søren [file name=Test.zip size=10396]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Test.zip[/file]

Test.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok