Hop til indhold
  • 0

Hjælp til Dimmer 220v Halogen


Klaus Milton Jensen
 Share

Spørgsmål

Hej Alle..Er ny her og mth. IHC, så håber i kan hjælpe.Købet et hus i Okt 2009, hvor der er installeret IHC, den gamle type med de små "ring klokke knapper"Alt kørte fint, indtil strømmen på gaden blev afbrudt. Da døde controlleren som var den gamle "dos" type. Sælgeren havde ingen kopi af softwaren, og den installtør som havde bygget dette eksistere ikke mere.Nå for at gøre historien kort, så er der kommet en ny Controller på og jeg har målt mig igennem alle forbindelser så det er der styr på.Men har en lysdæmper som jeg ikke kan få til at virke. Når jeg holder kanppen inde stier lyset men slukker når jeg slipper igen.Jeg har prøvet at tegne opsættet hvordan det er sat sammen, men mit spørgsmål er også.:Hvorfor skal 220v gå igennem den Output controller? burde den Dimmer ikke kunne styre konstant 220v?Jag har prøvet at bruge 1.2.01c og også 1.1.10, men hvilken skal bruges til den der styer 220v delen og hvilken til 24v delen.?Takker på forhånd... ellers et super godt forum, kunne bare ikke lige finde noget som jeg kunne bruge.Mvh Klaus Milton

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nice tegning ;) Hvis det er en gammel dimmer og du anvender 1.2.01c kan det måske skyldes at udgangen "Udgang for sluk af 230V" ikke er forbundet i Visual.Hvis du har en Dimmer under installation skal "Sluk alt" konfigureres => udgangen på 230V modulet. og så skal de forbindes i Visual.Prøv evt. at oploade dit program, så er det lidt lættere at se om det skulle være lige det der mangler eller noget andet der er konfigureret forkert.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok