Hop til indhold
  • 0

Nybegynderspm ang skift til ihc dimmere


Terkild
 Share

Spørgsmål

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Terkild skrev:

Hej Har et simpelt nybegynder spørgsmål.Skal til at sætte nogle dimmere op og tænkte i den forbindelse at jeg lige så godt kunne vælge ihc wireless dimmere.Men kan jeg helt simpelt skifte min almindelige afbryder ud med en Wireless Lysdæmp Uni250W ? Eller skal jeg også bruge ? "Relæ f/indbygning"
HejRelæet kan kun tænde og slukke, det kan ikke dæmpe lyset. Hvad er det mere præcist du vil? Har du ihc?
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Jeg sad lige med samme spørgsmål, men jeg har et tillægsspørgsmål:min lampe sidder over vores spisebord og jeg vil gerne have lysdæmpning på den. Den kan pt tændes/slukkes paa 2 kontakter.Min ide var at bruge en wireless kontakt da jeg regner med at udbygge mit system senere. Hvordan gøres det, skal jeg bruge 2 kontakter med dimmere eller er det nok at den ene kontakt her dimmer og kan den anden kontakt så programmeres til at dæmpe lysen via dimmeren i den "første" kontakt.mvhBertil

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

bsahl skrev:

Hej Jeg sad lige med samme spørgsmål, men jeg har et tillægsspørgsmål:min lampe sidder over vores spisebord og jeg vil gerne have lysdæmpning på den. Den kan pt tændes/slukkes paa 2 kontakter.Min ide var at bruge en wireless kontakt da jeg regner med at udbygge mit system senere. Hvordan gøres det, skal jeg bruge 2 kontakter med dimmere eller er det nok at den ene kontakt her dimmer og kan den anden kontakt så programmeres til at dæmpe lysen via dimmeren i den "første" kontakt.mvhBertil
Det er nok at købe en kombi lysdæmper til den ene kontakt og et batteritryk til den anden, så er resten bare programmering..
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok