Hop til indhold

Ny installation


Recommended Posts

HejsaJeg har gået med nogle ideer, som snart skal ud i livet. Jeg har for nyeligt renoveret et hus, og er bagefter kommet i tanke om at der skal IHC til :)Jeg har forberedt en del, ved at lave de fleste rum med tavle dæmpere, indtil videre styret af tryk med fjerder. Så som jeg ser det, er det bare at bruge nogle 230v input moduler, og lavvolt output til at styre mine dæmpere ?Min ide var at købe IHC Wireless m. Viewer controller, så jeg altid kan bygge mere på senere.Her er så det jeg er i tvivl om kan lade sig gøre :Jeg vil have en touch skærm i køkkenet, som skal have et layout af huset, og hvor man skal kunne tænde/slukke lys. Dette klares vel bare med en bærbar eller lign. med en touch skærm tilsluttet. Min ide er så at jeg vil lave et alarm system med et par linie detektorer ved vores indgang i haven, som når brydes 1. tænder udendørs lys, og 2. sender en sms til mig - da det jo betyder at nogen går rundt i haven. Dette system skal kunne "armeres" via skærmen i køkkenet, samt en iphone. Linie detektorerne har No/Nc ind og udgange. Kan dette lade sig gøre, og hvordan ville i gøre det ?Er der nogen der ved hvad muligheden for video feeds i Vieweren er ? Kan at se at Visility skærmen har mulighed for noget camera integration, men er det noget properitært for den ? Har kamera udendørs, der kunne være cool at få på skærmen sammen med IHC Vieweren.På forhånd mange tak

Link til kommentar
Del på andre sites

scantek skrev:

HejsaJeg har gået med nogle ideer, som snart skal ud i livet. Jeg har for nyeligt renoveret et hus, og er bagefter kommet i tanke om at der skal IHC til :)Jeg har forberedt en del, ved at lave de fleste rum med tavle dæmpere, indtil videre styret af tryk med fjerder. Så som jeg ser det, er det bare at bruge nogle 230v input moduler, og lavvolt output til at styre mine dæmpere ?Min ide var at købe IHC Wireless m. Viewer controller, så jeg altid kan bygge mere på senere.Her er så det jeg er i tvivl om kan lade sig gøre :Jeg vil have en touch skærm i køkkenet, som skal have et layout af huset, og hvor man skal kunne tænde/slukke lys. Dette klares vel bare med en bærbar eller lign. med en touch skærm tilsluttet. Min ide er så at jeg vil lave et alarm system med et par linie detektorer ved vores indgang i haven, som når brydes 1. tænder udendørs lys, og 2. sender en sms til mig - da det jo betyder at nogen går rundt i haven. Dette system skal kunne "armeres" via skærmen i køkkenet, samt en iphone. Linie detektorerne har No/Nc ind og udgange. Kan dette lade sig gøre, og hvordan ville i gøre det ?
Ja, men du skal have Controller med Viewer før det kan kan lade sig gøre. Også hvis du vil bruge Iphone App´en.Kik manualen her igennem og studer specielt afsnittet om Seneview/Websceneview.http://www.lk.dk/download/Manualer/IHCManualMarts2010.pdfSøg evt også lidt i forummet på "Visility" og du vil finde flere indlæg om alternativer mht skærm mm.
Er der nogen der ved hvad muligheden for video feeds i Vieweren er ? Kan at se at Visility skærmen har mulighed for noget camera integration, men er det noget properitært for den ? Har kamera udendørs, der kunne være cool at få på skærmen sammen med IHC Vieweren.
Nej ikke umiddelbart. Men måske vha af visility, men der er vist ikke mange her inde der har erfaringer med den.
På forhånd mange tak
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok