Hop til indhold
  • 0

Ur funktion 2.1.01


Anders Jacobsen
 Share

Spørgsmål

Hej,Syntes jeg har lidt problemer med min ur funktion, når jeg når midnat (dato skift), så "tænder" den... Det er ganske vist noget jeg selv har brygget sammen, men jeg mener nu det burde virke.Jeg kan se der er en bug når man har flere enheder på samme udgang/indgang, men det mener jeg nu ikke er tilfældet...Nogle der har et bud ?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nå fik tid til at bore lidt mere i det, det var ikke ur funktionen, men i stedet en 1.1.01 kip blok som fik det til at tænde ved dato skift, jeg slettede kip blokken og satte en magen til ind, dog fra de nye funktions blokke og nu virker det umiddelbart som det skal, men det leder jo mig på spøgsmålet, bliver de brugte blokke i ens projekt ikke automatisk opdateret når man lægger de nye blokke i programmet ?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

jeg har snakket med selveste Søren Erichsen, som er en af de helt store kanoner hos LK. Han henviste til ihc expert som var noget helt nyt. Jeg tænkte fedt, så kommer der en side man kan gå ind og se hvilke blokke ikke dur eller der har været problemer med, så man ikke selv spilder en masse tid på, meeeen nej, den fine ihc expert var kun tænkt til opdateringer og nye ting. Da tænkte jeg stort nummer til ingen ting, den kunne man bare havde sat ind under "nyheder". Jeg har haft en del underlige ting med både visual 1 og 2, hvad angår deres blokke, hvor de fint kan virke ved at simulere, men i virkligheden øhh nej. Men det er sandt og det har de fra(LK) også fået at vide rigtig mange gange, at de godt kunne skrive en lille notits til de blokke der skal slettes, det kunne også spare dem for en del arbejde, selv om de ikke altid vil indrømme de har problemer

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

I de seneste ver. 2.7 FB update pakker kan man direkte se hvilke specifikke FB der er rettet/ændret og derved kan være aktuelt/nødvendigt at udskifte.Hvis man kikker i Excell filen kan man jo også sortere på dato for at afgøre om der skulle være noget der behøver opdatering, men der får man ikke direkte at vide hvad det var der ikke virkede eller var årsagen til en ny version.Og ja det ville da være super smart hvis Visual selv kunne se om man brugte de seneste nye FB i det aktuelle projekt i forhold til dem man har i sit bibliotek/dir på PC´n, og automatisk updatere om nødvendigt. Men istedet har LK valgt at vi så har muligheden for at bruge lidt ekstra timer med at klippe/klistre, som man så kan fakturere sin kunde ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok