Hop til indhold
  • 0

Overstyring af FB 2.02.f , med en timer


FWH
 Share

Spørgsmål

Hej,Er der nogen som kan hjælpe mig her.Jeg vil gerne have at jeg kan forlænge tiden med "tænde med timer" så ikke udgangen går off uret går off.Jeg har i forvejen manuel kip af udgang. så der kan vel ikke også kobles en timer på.. ?? Jeg har vedhæftet min fil, som den er nu. [file name=Running_conf_September_2010_V2.vis size=1553029]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Running_conf_September_2010_V2.vis[/file]

Running_conf_September_2010_V2.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det gør du nok nemmest ved at styre på indgangen "Ur aktiv".Hvis du f.eks. vha en KIP med timer fb sætter den OFF vil du tilsidesætte UR styringen og derved bibeholde udgangen ON selvom tidspunktet for sluk passeres.Hvorledes det passer sammen med den KIP med timer du har i forvejen må du lige finde ud af at styre. Sådan som jeg umiddelbart tolker det bruger du denne KIP til at aktivere Internet med udenfor UR tidsrummet. Den anden KIP funktion er jo indenfor UR tidsrummet. Ahhh nu hvor jeg skriver det kan jeg godt se at det ville være smart hvis programmet så selv ved om aktivering af KIP skal betyde det ene eller det andet :cheer: Vil lige kikke lidt nærmere på det imorgen, med mindre du eller en anden kommer med en god løsning først.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej igen,Jeg er desværre løbet ind i en masse problemer med min CTRL. Den har ellers kørt super siden den nye firmware kom på for et par md siden. Men nu går uret istå, jeg kan ikke logge ind mine trådløse enheder vil ikke linke mere osv... Jeg håber snart der kommer en ny firmware. Men jeg har jo prøvet dit program i SIM mode og der virker det, så TAK :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej igen, Lars ... og I andre derude.Jeg er nu kommet bag skærmen igen efter en lang periode uden programmering.Jeg har stadig ikke fået løst problemet med mit netværk, for uanset hvad jeg gør, så går udgangen til styring af Internet "OFF" , når "UR AKTIV" går "OFF"Jeg vil stadig gerne have funktionerne som beskrevet først på tråden...Jeg er MEGET modtagelig over for hjælp !!!:( :( :( :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok